לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

חפשתי אור


 

 

 חפשתי את האור

כי היה לי חושך

 

ומצאתי ( במקרה או שלא)

אצל  תרופה  למכה

 

בתמונה הזאת

 


Edward Hopper, Rooms by the sea

 

 

 הים והאור , קרני השמש מהדלת

 וגם מהחלון !

 אהבתי  את התמונה

 שהגיעה אלי בזמן נכון !

 

 

לקחתי עִמי את המצלמה לעת ערב ,

בשעה 6 השמש עדיין  בשיפולי השמיים

ובשעה 7 לפי השעון שעדיין לא התחלף לו

היא 'נכנסת' לה למים

ונעלמת לה בבת אחת למקומות אחרים

 

ומשאירה שובלים כתומים...אדומים...

 

 

אני שעקבתי אחריה

גִליתי לפתע  את הדייג .

המתנתי ש"ידוג" בחכתו את השמש ,

אינני יודעת אם מצא את שללו בדייג

אני שבתי לביתי עם הצילום

 

וידעתי שזכיתי !

 


 

וכמובן פגשתי בדרכי המון חבצלות צחורות ומאירות , המעטרות בעונה זו של שלהי הקיץ את החופים ...

 

 

 

 

 

שיר נהדר בשם : סופו של קיץ

נכתב על ידי נ*גה , 9/9/2013 00:47   בקטגוריות אור, ים, עצבות, פרחי העונה, שקיעות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)