קוראי הוותיקים ודאי זוכרים את הסיפור שלי לפני נסיעתי לקנדה והחמצת הטיסה הנכונה,
כמו כן את הקנס הכספי הגדול שנדרשנו לשלם בשל כך : 5,000 שקלים!!!
( לא אלאֶה אתכם בקישור לפוסט ההוא)
לאחר שחזרנו בשלום מקנדה ושלמנו את חובנו ל'אל על' ( באמצעות חברת הנסיעות )
פניתי במכתב לאל על , פרטתי את כל הסיפור ,
את עוגמת הנפש , את הטיסה שהיתה ממש לא נוחה
ושום שדרוג בטיסה לא היה ועוד...
המכתב נשלח בתחילת חודש ספטמבר ...
המתנתי זמן רב לתשובה או התייחסות כלשהי .
חשבתי שייתכן שבגלל תקופת החגים המענה למכתבי בושש להגיע.
אגב; כשבקשתי מהסוכנת בחברה לתת לי את הכתובת של אל על נעניתי שאמצא בגוגל.
מאחר ולא קבלתי תשובה במשך זמן ארוך
שלחתי מייל לחברת 'אל על' ושוב המתנתי לתשובה מהם
נסיתי למצוא את הטלפון של שרות לקוחות ולא הגעתי למקום הנכון .
ואז במקרה קבלתי ממישהי את מספר הטלפון של שרות לקוחות שהתייחסו בנימוס רב לבקשתי.
וב- 9/10 קבלתי מכתב בו מאשרים לנו (!) החזר כספי בסך 240 דולר לאדם כלומר 480 דולר .
זה אמנם לא 5,000 שקלים אבל שמחתי מאוד לסכום הזה.
טלפנתי לחברת 'דיזנהויז' בעיר ופניתי לסוכנת הנסיעות שטפלה בנו עד כה ,
והיא אמרה שעלינו להמתין כחודש עד שהכסף יגיע לחברה.
המתנו ......
ב-31/10 שוב פניתי לאל על , נאמר לי שהעניין בטיפול.
עבר זמן רב, בחברת הנסיעות נאמר לי שלא הגיע כל זיכוי כספי על שמי ,
וב-19/11 דברתי שוב עם קשרי לקוחות של אל אל ושם נאמר לי שלפני 5(!) שבועות
הודעת הזיכוי הגיעה לחברת הנסיעות 'דיזנהויז' בעירי !!
טלפנתי שוב לחברת הנסיעות וסוכנת הנסיעות אמרה לי שזאת מטפלת בהנהלת חשבונות בעניין 'אל על' בחופשה
ושאתקשר עוד כשבוע לפחות עד שתשוב.
בקשתי ממנה לרשום לעצמה את מספר הטלפון שלי-לתומי חשבתי שמגיע לי שרות לאחר כל כך הרבה טלפונים
גם לאחר הטיסה ולא רק לפני הטיסה... והיא סרבה.
אני רק לקוחה אחת ויש לה הרבה לקוחות !
העזתי לומר שאילו אני הייתי פקידה/מזכירה הייתי רושמת לעצמי ביומן : להתקשר ל....
אולי היא נעלבה....
טלפנתי שוב ובקשתי את מנהל הסוכנות . הוא היה בישיבות בתל אביב, כך נאמר לי .
בקשתי את הנהלת החשבונות וספרתי את הסיפור לזאת שלא בחופשה.
מסרתי לה את מספר הודעת הזיכוי שקבלתי מ'אל על'.
היא אמרה שהיא תשלח מייל לתל אביב לברר את העניין ותשוב אלי למחרת.
למחרת 22/11 כיון שהיא לא טלפנה , טלפנתי אנוכי ותשובתה היתה שעדיין לא קבלה תשובה למייל.
ביום ראשון 24/11 טלפנתי אליה והיא אמרה שאבדה את מס' הטלפון שלי ,
אבל בררה ובתל אביב אמרו שאכן הגיעה הודעת זיכוי מאל על , אבל הכסף [הצ'ק] לא הגיע עדיין לחברת הנסיעות!!
ואני שוב עם חברת 'אל על' ששמעו את דברי וקבלתי הבטחה לשוב אלי ונאמר לי שיבררו את הענין.
ביום שלישי 26/11 טלפנתי להנהלת החשבונות ב'דיזנהויז' ,
והיא הבטיחה שתבדוק שוב את הנושא אצל הנציגה בתל אביב...
לאחר כשעתיים קבלתי שיחת טלפון מהנציגה בתל אביב ששמחה לבשר לי שהכסף יגיע תוך יומיים לסוכנות הנסיעות בעיר שלי
ולפנים משורת הדין אקבל במזומן! ולא בצ'ק שיש לחתום עליו והוא עלול להתמהמה בדרך כשבוע ימים !
באותו היום גם חזרו אלי משרות לקוחות ב'אל על' שהם לא מבינים מה קורה עם ההחזר המגיע לי.
שמחתי לומר להם שמתל אביב הודיעו לי שהכסף בדרך ( אז לא ידעתי שאצטרך שוב להמתין...)
לאחר יומיים -יום חמישי 28/12 - א' חנוכה חשבתי לתומי שיהיה נס והכסף הגיע!
בהנהלת חשבונות לא ענו לי .
סוכנת הנסיעות הפעם הסכימה לרשום את מס' הטלפון שלי והבטיחה שתברר בת"א ותשוב אלי.
חלפו למעלה משעתיים ואני התקשרתי והיא אמרה שאין לה עדיין תשובה מת"א
ושאצור קשר בעוד כ-4 ימים כי כבר סוף שבוע ובכל מקרה ביום ראשון הבנקים סגורים!
המתנתי עד יום שני , והתקשרתי לסוכנות הנסיעות .
בהנהלת החשבונות לא היתה תשובה ובקשתי את המנהל!!
הוא הכיר את הסִפור שלי ומיהר לבשר לי שיש לי צ'ק על שמי חתום על ידו אבל זקוקים גם לחתימה מת"א !!
הבטיח לשוב אלי ,
ואכן, לאחר שעה-שעתיים שב אלי והודיע שאבוא ביום המחרת לקחת את הכסף
( במזומן- לא צ'ק כפי שאמר קודם ) בין 2 ל-4 כי לאחר מכן העוסקת בהנהלת החשבונות לא תהיה .
לא שאלתי למה אי אפשר להשאיר את המעטפה עם הכסף אצל סוכנת הנסיעות ...
והיום ! 3 בדצמבר !!
נגשתי לסטכנות הנסיעות בשעה 14, כפי שנאמר לי ולא יאומן כיסופר קבלתי 1,710 שקלים
החזר כספי מ'אל על' !
כסף שלקחו ממני לשווא בצורה מוגזמת , הבנתי שעלי לשלם קנס כלשהו
על אי בואנו בזמן לטיסה הנכונה אבל 5,000 שקלים זאת הגזמה לכל הדעות !!!
ואולי בכל זאת יש נִסים בחנוכה ? !