לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

אחרי הסערה


 

   הסערה חלפה  לה

 הקור עדיין כאן  , ואולי אפילו קר יותר !

 

צִלמתי אתמול , השמים כבר היו בהירים ופחות גלים

 



 האמת שלא התכוונתי לצאת מהבית , לצלם שלג לא נסעתי

לא רציתי להדחף בפקקים בכביש, אך מכיון שלא נסענו לבקר את אבי כמידי ערב שבת

 ( בחלק מהיום הכביש היה מנותק וחששנו לצאת בערב , למרות המרחק של כחצי שעה),

   נסענו לבקרו בשבת וכך שצלמתי  מספר תמונות בחוף הים .

_____________________________________________________________________

 

 למזלנו לא סבלנו מהפסקת חשמל , אך...

 

   כל היום כמעט עד 6 בערב המחשב שלי שבת מסיבה כלשהי .

המודם עובד ומסתבר שהבעיה  היא לא ניתוק האינטרנט

[מוקד התמיכה חזר אלי אחרי שעה ארוכה , היו עמוסים בבעיות שונות]

 

 ובכן  טלפנתי לחנות בעירי בה רכשתי  את המחשב ומייד נאמר לי

 הביאי את הכונן לבדיקה !

 בקשתי שישלח לי טכנאי לא רציתי לנתק  חוטים  ולהחזירם לאחר מכן .

 הוא לא מוכן לבוא ,

 אבל  מסר לי מספר טלפון של טכנאי והוסיף  שעלות הביקור 250 שקלים

ויתכן שיוסיף לסכום הזה כי אולי תהיה הבעה מסובכת.

 החלטתי לפנות לטכנאי מחשבים שהיה כבר אצלנו בערב

( בזמנו קבלתי את מספר הטלפון מאִמו שאני מכירה אותה)

הבחור אמר שהוא עמוס בעבודה

( יש כאלה שהחורף והפסקות החשמל עושים להם טוב ....),

 ואולי יוכל להגיע היום!

 אמרתי לו שחשוב לי שיגיע עוד היום ואכן ב-4.30 אחר הצהריים הוא הגיע

 בהתחלה חשב שהתקלה מסובכת יותר וכבר חששתי מתוצאות התקלה.

 הוא התגבר על הבעיה וגם ניסה לתקן את המדפסת שהפסיקה לעבוד.

ישב  אצלנו כמעט שעה וחצי ! ולהפתעתי ביקש רק מחיר סמלי ( עקב החברוּת עם אִמו) ,

 והסכום היה 100 שקלים ! בלבד !!

  -יש עוד אנשים ישרים !

 

 

 הימים האחרונים הזכירו לי

 את התנור הישן ( שצלמתי באחד הקיבוצים )

 



 

ועששיות הנפט העומדות לקישוט  באחד המסעדות

 

וזאת המטריה שלי עם כיתוב מיחוד לגשם





  אני מקווה מאוד שכל אלה שעדיין  ללא אספקת חשמל יחוברו במהרה !

 

 וצילום של שלג דאשתקד

 



נכתב על ידי נ*גה , 15/12/2013 20:38   בקטגוריות חורף  
הקטע משוייך לנושא החם: אחרי הסערה
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)