לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

זה עשה לי טוב בלב...


 

 

כבר פעמיים בִּטלנו פגישה

החברה שלי , חזרה לה המחלה...

אשה חזקה עם תעצומות נפש !

כשזה כבר התאפשר לנו להפגש מבחינתה

תכננתי לבקר אותה

ואז אני הייתי חולה .

 

היום נפגשנו

צרפנו לפגישה

עוד שתי חברות 

ישבנו למעלה משעה

בבית הקפה

בחוץ באוויר הצח , בצל

 

שלושתן עם כוס מיץ גזר ( המסורתי)

ואני על כוס קפוצ'ינו שהוא בכלל מה שנקרא כנראה קפה הפוך.

 

נסינו לדבר רק על דברים חיוביים

החלפנו חוויות ורשמים

ונפרדנו עם חיוך על הפנים

 

בדרכי חזרה , בדרך הבייתה

צלמתי את פרח הצבר הפורח כעת

כמה נפלא!

 



 

 

 

 וזה היה אמש

 

כבר סוף אפריל

אבל לקחתי איתי ברדתי לים מעיל

לא יזיק , מעיל כזה קליל

והסתבר שממש הועיל

רוח ורחש של גלים

המצלמה בנרתיק הקטן שעל הזרוע .

לידי מקפצים שלושה אנקורים

ועד שהוצאתי את המצלמה הם כמובן עפו להם בזריזות מדהימה

 

בדרך כלל פני מועדות שמאלה לטיילת שאין בה מסעדות או בתי קפה

אנשים צועדים במכנסיים  צמודים  וגופיות

ילדים ומבוגרים על אופניים וכמובן שעתם של הכלבים .

 

משום מה בחרתי הפעם לפנות ימינה

לחוף 'הסגור' ,לצפות בשקיעה שבין הסלעים .

אין הרבה אפשרויות של 'אלכסון'

ב "חלון לים התיכון"

( כך בחרתי לקרא לתמונה בשם השיר של יהודה פוליקר)

 

 

 

 

חלפתי במהירות על בתי הקפה שברובם ריקים

ונכנסתי לחוף שבקיץ הומֶה מאנשים.

כלבה שוטטה שם הלוך ושוב במים הרדודים

 הבעלים שלה  אמר שלי שהיא 'תופסת' שם דגיגונים .

 

בצד החוף סלעים ומתנפצים שם גלים דיי גבוהים

שיחד עם השקיעה יצאה ( לדעתי) תמונה מדהימה!

בקבוצות הצילום בפייסבוק אהבו אותה סבביקול

 

 



חזרתי הבייתה עם נעליים רטובות וגרביים רטובים,

אבל עשו לי טוב הצילומים !! סבבי

 

 

[ומחר סוף סוף לאחר אבחון במכון הפיזיותרפי של קופת חולים

נרשמתי  לתרגול  קבוצתי של תרגילים למניעת בכתף הכאבים ].

 

 

 

 אז שיהיה ברור יש הרבה דברים מרגיזים וכואבים במישור המדיני, הארצי והאישי,

 אבל בחרתי לספר כאן על פרטים קטנים של יום חולין , שמוסיפים  טעם או תבלין לחיים ! 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 30/4/2014 22:59   בקטגוריות חברות, פגישה, פילוסופית חיים, צילומים שלי  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)