לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

הפעם הראשונה שלי ( העברת שרביט)


 

 

  טליק העביר אלי את השרביט בנושא:

הפעם הראשונה שלי

 

האמת שלא ידעתי מה לכתוב

חשבתי על הפעם הראשונה , שהפכתי להיות אמא סבבי

כל כך מרגש ומיוחד !

אבל גם בפעם השניה זה לא פחות נפלא !

 

******************************

ונזכרתי לפתע בפעם הראשונה ( זה היה מזמן),

ביום עמדתי מול כתת תלמידים

זה היה בסמינר למורים (היום  קוראים לזה מכללה למורים)

השעור היה שעור טבע ( היום נקרא שעור מדעים)

והנושא צפור הֹשלָו

היה עלי להחזיק ביד אֵדֶר  {פוחלץ} של   ֹשְלָו !! 

( היום כותבים כולם שליו ).

 





 

האמינו לי לעמוד מול כתת תלמידים בשעור לדוגמא !

כשממול יושבות חברותייך ללימודים ולקבוצה

ומהצד מחנכת הכתה והמורה המאמנֶת

ויש לבחור את המלים הנכונות,

להיות קשובה לתלמידים ולשאלות

( ולא לראות את האורחות המסקרות כל תזוזה שלך )

זה לא פשוט בכלל וגם לא קל .

זֹאת בחינה 

  הבוחנת כישורים להוֹרוֹת, בטחון עצמי , תושיה ועוד .

 

במבט לאחור השעור נראה כיום כמו משחק ילדים

הנסיון והוותק נרכשים עם השנים ,

 למרות שכל תחילת שנה יש התרגשות חדשה

( גם עם ממשיכים עם אותה כתה)

אבל אין דומה לפעם הראשונה !

 

 

אני מעבירה את השרביט  לחברים :) ( מקווה שזאת לא טרחה גדולה מידי )

 

 ל- שדות

 

 ל- empiarti      

 

ל- לי עברון-ועקנין ( שכותבת נהדר , למרות שלא מבקרת כמעט בבלוגים אחרים)

 

לדפנה ( שכבר כותבת הרבה פחות )

 

ול-    אליפל        ( שישוב מהמקום שנסע אליו , ואם ה'שרביט' יהיה עדיין אקטואלי)

נכתב על ידי נ*גה , 7/5/2014 18:49   בקטגוריות הנושא החם  
הקטע משוייך לנושא החם: שרביט הפעם הראשונה
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)