לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

שיחה בין בת לאביה הקשיש


 

 

 באחד הימים השבוע הלכתי

 לבקר את אבא שלי

 שתינו שנינו כוס קפה

  שותים בניחותא קפה חם מאוד

כמו שאנחנו   אוהבים ,

 

 

ואז  לפתע הוא שואל אותי:

בשביל מה עלי עוד בגיל הזה עלי לחיות  ?

 

ואני מנסה לחייך וכאילו שלווה

ובתוך תוכי אי שקט ומהומה ...

גם בשלוש בלילה

ביום הקודם מוחי קדח ממחשבות ולא יכולתי להרדם

ואני אומרת : אבא, נו באמת...

 

יש לך ראש צלול !

אתה קם -תודה לאל !- כל בוקר על שתי רגליך

יש לך ילדים אוהבים ודואגים ( חתן דואג)

נכדים

נינים

כולם אותך אוהבים

 

 נכון, לא קל

כואב פה ושם

והרופאים לך 'מציקים'

הוא טען שלא כדאי בכלל ללכת לרופאים .

 

אבא, אני מוסיפה

במשפט הידוע

  שבעיני הוא לא קלישאה...

 הסתכל על חצי הכוס המלאה

חייך

וחזר טיפטיפה לנמנם ...

 

  אבל את חדשות היום בטלוויזיה לא פספס קול

 ועל שולחנו תמיד ספר קריאה או שניים

( נבוכה לומר שקורא הרבה יותר ממני)

כמעט כל שבוע אני מוצאת ספר חדש שהוא לקח בהשאלה

 במקום בו הוא מתגורר ישנה ספריה.

 

 

טוב, הוא לא נשיאקריצה ולא נוסע לנורבגיה

אבל בשבילי ובשביל משפחתי הוא הכי , הכי !!!

והעיקר שיהיה בריא !!!

נכתב על ידי נ*גה , 15/5/2014 18:18   בקטגוריות אבא  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)