לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

שני אנשים-שני עמים


 

 

 הוא ואני  יושבים בביתי  במרחק של מטר בערך בינינו

 הוא רושם עבורי קבלה בעברית

( ואני לא יודעת ולא מבינה את שפתו :ערבית...)

הוא ערבי מנחף, בהתחלה אמר כרמיאל .

הוא השרברב , שנשלח מטעם חברת הביטוח לתקן נזילה בחדר המקלחת  והשרותים

מים  נקווּ על המרצפות

ולא ידענו מניין הם מגיעים

חששנו מהצפה וצורך להרמת מרצפות

 הסתבר שיש בעיה של נזילה בגוף האסלה  בגלל אבנית וכו' ויש להחליף  באסלה גומיות וכו'

( הנזק הכספי : השתתפות עצמית : 485 ושקלים!

זאת הוצאה לא קטנה בכלל!

אך לחפש שרברב מהימן זה לא קל

והוא נותן ביטוח לשנה ) .

 

בימים אחרים לא הייתי מציינת את דתו ומוצאו של הבחור

אבל היום זה היה מוזר לי

מלחמה

מלחמה בין שני עמים, שהוא ואני מייצגים

 

לא יודעת מה דעתו בענין

לא שאלתי

הוא בא כדי להרוויח את לחמו , זאת פרנסתו

ואני הייתי זקוקה לו כאיש מקצוע

 

הטלוויזיה פתוחה ותמונות מרצדות

 אזעקה ב'עוטף עזה'

הרוגים ופצועים ברצועת עזה

אתמול נפגעה תינוקת בת  ארבעה חודשים

משוםן מה אני שומעת באוזני את בכייה  הנורא...

מודיעים על מועדי ההלוויות בישראל

הלב דואב ...

המועקה מתגברת ...

 

חם

הצעתי לבחור מים קרים לשתות והוא שמח

שאלתיו : אין לך בקבוק מים ברכב ?

לא, אין לי הוא ענה.

מהרתי למלא בקבוק עם מים קרים

ונתתי לו

חם....

 

הוא יצא ואמר : תודה !

 

מדוע שני העמים שגרים בשכנות לא יכולים סוף סוף לחיות בשלום?!

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 20/7/2014 12:50   בקטגוריות אנשים, מצב רוח, מחשבות, מלחמה  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)