לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

אין מִלים לניחומים...


 צהריים , יום ששי

טלפון

החייל שטרם הותר שמו לפרסום

הוא...

 

לא נכון ! אני אומרת

זאת ודאי טעות

איך את יודעת ?

אני שואלת

אולי זאת סתם שמועה

יש המון שמועות כל הזמן...

 אני ממלמלת וממאנת להאמין

 

 

 ולאחר שעה

שמו מפורסם בכלי התקשורת

"הודעה נמסרה למשפחה"

שלוש מלים שמכילות בתוכן כל כך הרבה...

 

בן 36

הותיר אשה ושלושה פעוטים

הורים

 שלוש אחיות

כבר מזמן לא גר בעיר מגורי

( בתי הלכה להלוויה)

 

ואני רואה לנגד עיני את אביו הגאה כשסיפר לי שסיים לימודיו בהצטיינות

הבן שנולד לאחר שלוש בנות

אני רואה את הילד כבן  -4   המשחק בדשא מול הבית

ואביו המסור מאכיל אותו פלחי תפוח עץ...

 

איך אוכל ללכת לנחם?

איך אוכל להסתכל בעיני אביו ?

מה יש לומר לאֵם ששכלה את בנה?

 

כל חיל הוא עולם ומלואו

עם כל חייל שנפל

כולנו עצובים ( יש מילה יותר חזקה לעצב?)

 

אבל כשאתה מכיר מקרוב

שאתה מכיר את הילד שבגר

את ההורים

המשפחה...

 

   לא יודעת מה לכתוב , מה לומר

לא מוצאת מִלים לבטא את היגון הנורא

 

 לזכרך יאיר ולזכר כל החיילים שנפלו בקרב ....


 יהי זִכרך וזכר החיילים שנפלו ברוך!

 

נכתב על ידי נ*גה , 25/7/2014 18:04  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)