לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

גוגל, דודל ...וקציצות...


 עוד מעט יחלוף היום

כמעט חצות

ורציתי שתראו את הדודל היצירתי של גוגל היום

לכבוד יום הולדתו ה- 186 של לב טולסטוי

שאינני חושבת שמישהו פסח לפחות על אחד מספריו

( או לפחות ראה את הסרט)

מלחמה ושלום ואנה קרנינה ועוד...

 

נכנסתי לגוגל בכלל לחפש מתכון לקציצות אפויות

אני תמיד מטגנת והחלטתי להכין בתנור ( יותר בריא! כך אומרים...)

הכנתי אותן לפי מתכון של ניקי ב. ( יש כמובן מתכונית נוספים)

ויצאו טעימות מאוד !

 

נו, מה הקשר לטולסטוי?

ואז בחיפוש ראיתי את הדודל היומי

גוגל לא מאפשר לשמור כתמונה, לכן 'צלמתי' את המסך

ואציין שכל הזכויות שמורות לגוגל שלא יאשימו אותי בהפרת זכויות

הדודל נע ימינה כשהוא מחליף תמונות

 

להלן חלק מהן:










 




 

 

ואם אנו עוסקים בדודל

אני "חייבת" לכם את הדודל של תחילת הלימודים - 1 בספטמבר

 




 

ורגע... גם צלמתי את הקציצות קריצה

 




 

*  ועוד משהו שלא קשור לעיל ( אבל קשור לישרא)

קבלתי פעם הצעה מידידי טליק ( מקווה שמותר לספר) ,שהיה כידוע עורך ה'נושא החם' בישרא ,

לסייע בעריכת ה'נושא החם' או בהצעות ל'נושא החם' .

ראיתי זאת כמובן כמחמאה , אבל  הודעתי שזה לא מתאים לי ,

אינני תמיד מעורה בכל החדשות, תוכניות טלוויזיה וכד'

וחוץ מזה שאכן ההנהלה חשבה  שאני לא כל כך מתאימה, כי מחפשים מישהו צעיר

( רוב הבלוגרים אכן צעירים)

ומזל שכך היה , כי בדעתי וודאי לא היה עולה להציע נושא חם  כמו העכשווי ( החתונה של נינט) ,

שאני מאחלת לה ולבן זוגה מזל טוב וחיים מאושרים ! סבבי

נכתב על ידי נ*גה , 9/9/2014 23:45   בקטגוריות גוגל, אישים, אוכל בריא, הנושא החם  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)