לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

לי זה מאוד צורם !


המחיר המוזל של המילקי בברלין   גרם למחאה כאן במדינה

מילקי הוא משהו סמלי אני מבינה ,

ילדים אותו אוהבים וגם מבוגרים

ילד אחד סיפר לי שהם אותו לא קונים

אימו אמרה שאותו מחרימים

אכן, יש עוני ויש מחירי דירות מופרזים

וזוגות צעירים המתקשים לקנות דירה

ללא עזרת ההורים

והורים שמשלמים כספים כל חודש לעיריה/מועצה 

כדי שתפתח עוד כתה והילדים ילמדו ברווחה

כי למשרד החינוך יש חוקים נוקשים

ואת מי זה  מעניין המורים והתלמידים...

ועוד בעיות כלכליות שכולכם ודאי להם מוּדעים 

 

אבל כשקבלתי את התמונה הזאת במייל

משהו צרם לי מאוד !!

לא הנכד שבחר לקעקע את המספר החרות על זרוע סבו

התמונה הכל כך רגישה

שיצאה לגמרי מהקשרה

  ניצול נושא השואה

למצב היוקר במדינה !

 אני לא אהבתי את ההשוואה !




* לאחר עריכה :

שימוש ציני בנושא השואה גם אם הכוונה היא נגד היורדים לברלין.

 

נכתב על ידי נ*גה , 19/10/2014 20:43   בקטגוריות שחרור קיטור, השואה  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)