לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

מילת תודה


 

 קבלתי מכתב מ'כללית מושלם'

שעלי להגיש מסמך מסויים בקשר לתביעה כספית

ולשלוח אותו  בפקס

שלחתי למספר הפקס הרשום מהפקס מביתי

טלפנתי לברר אם הגיע הפקס ליעדו  ונעניתי בשלילה .

בטלפון נאמר לי שעלי לעשות זאת מול רופאת המשפחה ובמשרד המרפאה.

פניתי למשרד המרפאה עם  המסמך הרפואי

משם נשלח הפקס עוד פעמיים!

וטרם הגיע ליעד !

טלפנתי למוקד מחלקת תביעות של קופת חולים

הסיפור נמשך  כבר כ-3 חודשים ,

ולמזלי ( לאחר שמספר פעמים לפני כן ענתה לי מישהי שלא סייעה בדבר ולא המשיכה בטיפול)

ענתה לי מישהי בשם אולגה ,

והיא בררה במוקד התביעות והסתבר שמספר הפקס שנמסר לי במכתב

הוא מוטעה (מה שהיה לי ממש מוזר במכתב רשמי שכזה)

ומסרה לי מספר חדש, אליו שלחתי את המסמך הנדרש (מביתי)

קבלתי הודעה בטלפון הנייד שהמסמך הגיע ועלי להמתין 4 ימי עסקים.

אתמול טלפנה אלי שוב אולגה( טלפנה גם קודם לברר אם שלחתי את הפקס) שעדיין אין אישור לקבלת ההחזר

למרות שעברו 4 ימי עסקים

היום היא טלפנה שוב מיזמתה !ומסרה לי שהגיע האישור!

שבחתי אותה על הטיפול היעיל ,

ושאלתי אותה היכן אני יכולה למסור את דעתי החיובית עליה.

 

 יש גם מקרים כאלה שמישהו טורח ומנסה לעשות את העבודה שלו על הצד היותר טוב,

גם אם הוא עובד כ"נותן שרות" לציבור

וחבל מאוד שלא כולם כך נוהגים.

 


 

ובהמשך לפוסט הזה אכזבה מביטוח לאומי

מעדכנת אתכם ואת כל אלה שאמרו ( כתבו) שלא נשיג את המגיע לאבא שלי -שיהיה בריא!

נכון, חלף זמן אבל הוא קבל את השעות הנוספות מביטוח לאומי (שהן המינימום הדרוש לקבלת שעות מקרן ל'ניצולי שואה' ,

האמת לא הבנתי מדוע הם קשורים זה לזה ?!)

מסתבר שגלגלי הבירוקרטיה איטיים ואפילו מאוד , אבל לפעמים פועלים !! ( גם  בלי"צעקות"  ו"הרמת שולחנות")

 

נכתב על ידי נ*גה , 18/8/2015 19:39  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)