לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

חברה יקרה


 

.....מאמש

אני מנסה לנסח מלים במוחי ( הקודח) ובלִבִּי הבוכה ,שיהפכו למשפטים  

מאתמול

לאחר שקבלתי את הבשורה המרה

על לכתך

חברה יקרה

חברת ילדות מכתה ג' !

לאורך השנים בבית הספר היסודי

בתיכון

וגם כשכל אחת פנתה לדרכה

לא שכחנו , לא ממש נפרדנו

התעדכנו בחיי המשפחה שלנו

בעיסוקנו

ונשמר הקשר גם אם לא תמיד היה הדוק

לפני מספר שנים עם פגישת המחזור 

הקשר שוב התהדק גם אם לא נשכח מעולם

הוזמנת למסיבה משפחתית ונותרה לשתינו תמונה נפלאה מאותו יום

נהגנו להפגש עם עוד מספר חברות  לספר ולשמוע חוויות .

 תמיד זכרנו את יום ההולדת

יום הולדתך  חל יום לפני יום ההולדת שלי .

ביום הולדתך האחרון , לפני כחודשיים

באתי לבקרך בביתך

היו עוד חברות

היו לה כל כך הרבה חברות מכל תחומי החיים

חברות שלא עזבוך לרגע

להיות לבד

ישבת וחייכת  , הקשבת  ודִּברת ושמחת

הבית היה מקושט בפרחים שהביאו החברות

שמחתי כאשר בקשת  שאפתח את מתנתי הצנועה קרם גוף שאהבת את המרקם והריח

מספר חודשים לפני כן בקרתי אותך בביתך

אפיתי עוגיות מבית אמא ואת מיד זִהית את שמן המיוחד (כל כך שמחתי) 

נזכרנו בילדות כשטפסנו על עץ התותים בחצר ביתך ( העץ כבר איננו)

ונזהרנו לא ללכלך את בגדינו...

בעת כתיבתי נזכרתי באחד מביקורייך , זה היה חג השבועות ואהבת את המאכלים שהכנתי

שהכרת מהבית שלך

מרק מיוחד שאנחנו נהגנו לאכול אותו קר ואת אמרת שאת מעדיפה לחמם אותו

ובאחד מימי הולדתי הגעת עם עציץ פרחים ועוגיות טעימות , אני לא חשתי כ"כ בטוב ואת באת לבקר אותי...

ושוב מבליח בי זכרון  מילדותנו הרחוקה

שתינו שבות מביה"ס , עומדות ליד לוח המודעות ומפטפטות...

 

 

היום הגיעו ללוותך לדרכך האחרונה חברים מכל קצות הארץ

חברה יקרה

אשה אצילה

אני מעולם לא שמעתי ממך תלונה

גם ברגעייך הקשים

זכרת לשאול אותי : מה שלומך?

חלית בעבר

החלמת !

סייעת לאחרות להחלים ,

לחייך

הקמת בבית החולים בעיר סדנת ריקוד מיוחדת

בקרתי בה פעם אחת וראיתי את החיוך של הנשים

את הברק בעיניים

נתת להן רגעים טובים בחיים קשים

היית פעילה בתחומים שונים

ביניהם מפקחת ומדריכה בהשכלה לחינוך מבוגרים ,

היית חברה בארגון נשים בינלאומי התנדבותי של בעלות מקצוע ואנשי עסקים -ארגון סורופטימיסט

הזמנת אותי למסיבה בעיר של הארגון , בה ראיתי נשים "גדולות" נשים שנותנות את כוחן למען החברה

 

זכית לשתי בנות ונכדים שכל כך אותך אוהבים

איש שהיה לצִדך ...

 מלים כֹּה רבות נאמרו היום בשבחך

תמיד שמרת על אופטימיות

אני עצובה, אנחנו עצובים  מאוד !!

בלכתך

נגאלת מכאבך

יהיה זכרך ברוך 

אני אזכור אותך לנצח

חברה יקרה ...

 

נכתב על ידי נ*גה , 21/1/2016 20:05  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)