לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

סדק סדק תרדוף


 

 

   הדירה של אבא שלי ברוב הזמן מושכרת

בעוד הוא מתגורר בדיון מוגן-בית אבות .

לפני זמן מה הדירה היתה ריקה מדיירים והתברר לנו שכאשר דירה בבעלותך ריקה מדיירים יש פטור של חצי שנה ממִסי ארנונה,

יש כמובן להודיע לעיריה ששולחת בודק-פקח מטעמה לבדוק את אמיתות הדברים שאכן הדירה ריקה .

החוק הזה התגלה לנו לאחר כחודשיים כאשר אבא שלי קִבל מכתב בו עליו לשלם את מסי הארנונה .

הזמנו את עובד העיריה שאישר שהדירה ריקה ואבא שלי קיבל פטור ל-3 חודשים עד שהדירה הושכרה שוב.

אבל עליו לשלם מסי ארנונה ( שאגב בעיר שלנו הם מהגבוהים בארץ!) עבור החודשיים הראשונים!

שלחתי מכתב לעיריה, פנינו באופן אישי ודבר לא עזר! הגיע מכתב התראה מהעיריה  שעליו לשלם את מלוא הסכום לחודשיים הנ"ל.

אתמול הגעתי  שוב  לעיריה אחה"צ , המתנתי בסבלנות בתור וכשהגעתי לפקידה שהיתה מנומסת היא ענתה לי שעליו לשלם,

זה החוק וזהו !

בקשתי לדבר עם מנהלת המחלקה (ראיתי אותה מבעד לחלון הזכוכית במשרדה , ואני מכירה אותה אישית)

שאלתי אותה אם אוכל להכנס אליה והיא ענתה שמשרדי העיריה עומדים עוד מעט להסגר בשעה זאת לקבלת קהל  

ושאבוא מחר בבוקר.

אמרתי לה שבבוקר אני לא יכולה להגיע והגעתי במיוחד להסדיר בעית תשלום ,

היא נאותה לכך שאכנס למשרדה לאחר שחכיתי שמישהי שכבר ישבה שם תצא ,

 הקשיבה לסיפורי בחוסר סבלנות והסבירה לי ( לדעתי באגרסיביות)

שאני לא צודקת ....נסיתי שוב ושוב להסביר שהדירה היתה ריקה ( יש גם הוכחה שאין חשבון מים , גז וחשמל לאותה תקופה)

לא הועיל דבר . או קיי אמרתי : יתכן שלא הודענו בזמן לעיריה אבל לאבא שלי מגיעה הנחה קבועה במסי הארנונה ,

אז כמה עליו לשלם?

אז , לדיעתכם ההנחה בטלה ברגע שאתה עוזב את הדירה !! אולי הוא  מקבל כרגע הנחה בדירה בתל אביב?

ככה אמרה לי עצבני

ואולי מסרנו מפתח באותה תקופה  ( לפני בוא פקח העיריה) לדיירים ואלי הוא מקבל הנחה בשכירות בבית האבות

( אין שם הנחה) ונתנה לי תחושה שאנחנו רמאים או לפחות מנסים לרמות וכד'

 

מצרפת תמונה  מהבלוג של  'כמו מניפה' (ברשותה)

היא מצאה חן בעיני ,  ראיתי בה סדקים

ואחר ההסבר שלה ( תמונת מצב של תפקוד תוך כדי התפוצצות)

התאים לי גם לתחושה בעיריה...

 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=852780&blogcode=1    


http://www.skny.com/artists/los-carpinteros/

 

וענין נוסף שמציק אוף

אני ממתינה לאישור כלשהו מקופת חולים כללית

לאחר בירורים נאמר לי שהמכתב נשלח ב-  (שימו לב לתאריך) 5.4.16

המתנתי בסבלנות חגים, ימי זכרון ומועדים ...ימי ששי ושבתות בהם לא עובדים

והמכתב טרם הגיע !

דברתי עם הפקידה ושאלתי  אם היא יכולה לשלוח לי שוב את המכתב עם האישור  ( הרי הוא מופיע לפי מיטב הבנתי במחשב)

היא לא יכולה! זה נוגד את הנהלים !! (והרי אינני יכולה להשתמש באישור זה פעמיים אם במקרה בכל זאת המכתב יגיע אלי בדואר)

עלי לבוא לקחת את האישור בכוחות עצמי !!

קופת החולים בה עלי לקחת את האישור לא במקום מגורי , לא מאוד רחוק אבל זאת טרחה עבורי

ומרגיז אותי !

 

אבל

ברוח הדברים של שלוש בלוגריות (עדה , אמא של אורי וג'וליאנה) שאני קוראת בקביעות אצלן

הן מוצאות דברים טובים לכתוב עליהם  כל יום

( במסגרת הפרוייקט של 100 ימים)

אני מנסה למצוא כל יום (לפחות) דבר אחד טוב !

והיום בלכתי ברגל ( נאלצתי ללכת ברגל בלי רכב אבל יש לזה יתרונות)

 ראיתי בזוית העין  את הפרח המיוחד הזה ששמו : סולנדרה  .התקרבתי לשיח וצלמתי סבבי

נכון שהוא יפה ?


 



    

נכתב על ידי נ*גה , 19/5/2016 12:24   בקטגוריות שחרור קיטור  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)