לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

מַטרונית (בפתח) במֶטרונית ( בסגול) :)


 

 

 אתמול נאלצתי להיות בשלושה מקומות  שונים

וכמי שנעזרת בכלי תחבורה ציבוריים

נסעתי ברכבת ( מהירה ונוחה)

סיימתי דיי מהר את מה שהייתי צריכה לעשות ביעד הראשון ,

ומשם נסעתי בפעם הראשונה ב- מֶטרונית -למילה מֶטרו הוסיפה סיומת עברית והרי מילה חדשה!

 ( מערכת אוטובוסים מהירה בה נעשה שימוש באוטובוסים ארוכים,

הנעים לאורך רוב דרכם על מסלולים ייעודיים לתחבורה ציבורית) .  

צריך לדעת שיש לרכוש מרֹאש את הכרטיס במכשיר מיוחד   או להעביר באוטומט את כרטיס

הרב-קו שיש לרוב האנשים המשתמשים בתחבורה ציבורית

המטרונית הארוכה הגיעה ויחד אתי עלו עוד אנשים , אנשים רבים עולים ויורדים בתחנות השונות.

במטרונית היה  נהג ועוד איש אחד שישב  בכסא הראשון לידו שגם הוא נהג לפי הבגדים שלו (חולצה לבנה)

שהיה אדיב במיוחד ואמר שאסע איתם

עד ליעד  המבוקש והסביר לי היכן עלי לרדת כדי לעלות לאוטובוס למחוז חפצי השני,

הוא לא שכח והזכיר לי .

הרגשתי כמו מַטרונית...(אישה מכובדת, אשת המעמד הגבוה, אצילה ) קול בזכות היחס האדיב.

סיימתי את פעילותי ביעד השני ( פקידה לא סימפטית שנתנה לי סוף סוך אישור כלשהו שמתמהמה

כבר כחודש וחצי בדואר ומי יודע אם לא הלך לאיבוד) , והחלטתי ללכת לבקר את אבא שלי.

נאמר לי לעלות לאוטובוס מספר X

לאחר המתנה בשמש הנהג אמר לי שאיננו עוצר בדיוק שם , זה אמנם בדרך ואמר לי לבחור אוטובוס אחר שבדיוק חלף

אמרתי לו שהנהג הקודם אמר לי לעלות לאוטובוס הזה והוא הגיב: טוב כַּפָּרָה תסעי איתי

כפרה ?! עצבני 

הבנתי שהוא מגיע בכל זאת לסביבה אליה רציתי להגיע .

האוטובוס השתרך לאיטו זמן ממושך ולפתע אני רואה שהוא חולף על פני המקום וממשיך הלאה

בקשתי שיעצור לי והוא טען: הרי אמרתי לך שאני לא עוצר שם

ירדתי

לא התווכחתי איתו, היה מיותר

כעסתי

והלכתי ברגל עד לבית האבות

 אמנם היה חם והיה קצת קשה אבל לא חמסין, למזלי !

ומה שחשוב שבקרתי את אבא שלי !!

 



(צלמתי באחד הקיבוצים)

 

נכתב על ידי נ*גה , 25/5/2016 21:56   בקטגוריות יחסי אנוש, תחבורה, אנשים, השפה העברית, התנהגות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)