לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

מה עושים?...


 

 כבר זמן מה שאני מתלבטת אם להעלות על הכתב את הסיפור הזה

ובכן, זה התחיל כך כשאבא שלי קיבל מכתב מהנהלת קופת חולים ,

מחלקת הכספים שמגיע לו החזר כספי בגין תרופות שצרך ושלם עליהם מכספו

והתבקש למלא את פרטיו ומספר החשבון שלו ( והרי יש להם את מספר החשבון)

לאחר כשבועיים   התקבל מכתב שהתשלום הוכנס לחשבון בבנק.

להפתענו לא מצאנו את סכום ההחזר בבנק

המתנו עוד מספר ימים, אולי חל עיכוב כלשהו

אך לא!  ההחזר הכספי  לא הוכנס לחשבון.

טלפנתי למחלקת הכספים לברר מדוע ההחזר הכספי לא הגיע לחשבון הבנק

 הפקידה שהיתה אדיבה הבטיחה לברר מה קרה ולטלפן אלי

בינתיים חל ראש השנה

ולאחר מכן היא אכן טלפנה והסבירה שהסכום הוכנס למספר חשבון אחר!

כנראה אני במילוי הפרטים בהסח הדעת החלפתי בין 2 ספרות ועלי לגשת לברור העניין לבנק

הגעתי לבנק !

המתנתי בתור לפקידה המסויימת כשעה...

היא אמרה שתברר לי מי בעל החשבון שקיבל את הכסף במקום אבא שלי ושאשוב עוד שבוע!

למה שבוע? ככה...

שבתי לאחר שבוע

בבנק כמובן יודעים מי בעל החשבון

אמא של הבחור שיש לה יפוי כוח לחתימה בחשבון    מסרבת לבוא לחתום

נבדוק מה אפשר לעשות

תשובי שוב לבנק , כך נאמר לי

 חזרתי לבנק , תור ארוך אך אין מה לעשות...

אמו של בעל החשבון הואילה בטובה למסור את מספר הטלפון של בנה

 

 

בינתיים חל יום הכיפורים

שבתות

וחגים!

ושוב שמתי פעמַי לבנק ...

הפקידה הבטיחה לטפל בעניין ( היה חופש, היא היתה בחופשה)

בקשתי לדבר עם המנהל, טענה שלא יעזור לי

והבטיחה להתקשר אלי

ואכן שבה אלי בשיחה טלפונית

הבחור מודע לכך שקיבל כסף שאינו שלו ( שקיבל כסף של קשיש ניצול שואה !)

אבל טוען (שאולי) קופ"ח חייבת גם לו כספים

שאינו מוכן לחתום וכו' וכו'

ולבנק ...אין רשות למסור לי את פרטיו

 

ושוב היא הבטיחה שתשוב אלי אחרי שתתייעץ עם מפקחת הבנק

חלפו יומיים , אולי יותר

המפקחת היתה בחופשה

חזרתי לבנק

הפקידה ( שטענה שיש לה סימפטיה אלי -וזה לא ממש עוזר לי )הבטיחה לשוב אלי טלפונית

ואכן למחרת קבלתי את תשובתה שהבנק אינו רשאי למשוך את הכסף מהחשבון של הבחור הנ"ל המסרב לחתום!!!!

( אגב;מספר תעודת הזהות לא היה שגוי)

 

 ועלי לציין שהפקידה אמרה לי בפעם השניה כשהגעתי לבנק

  ננסה לטפל בדרכי נועם ואם לא ! תהיה עילה לתביעה !

 לבנק אין רשות למשוך כספים מחשבון גם אם הכספים הגיעו בטעות לחשבון של מישהו,

 ואיך אפשר לתבוע אדם שפרטיו חסויים ולבנק אסור למסור פרטי לקוח ?!!!

נכתב על ידי נ*גה , 30/10/2016 12:43  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)