לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

ולפעמים החגיגה נגמרת כיבוי אורות...


 

  זֹאת (כנראה) הרשומה האחרונה בבלוג שלא היה לי שם מקורי עבורו

וקראתי לו : יומני היקר

בינואר ( תאריך אקראי לחלוטין ) 2009 פתחתי אותו

בלי לדעת מה יהיו התכנים שבו .

אחד העיצובים הראשונים היו פרחי רקפות שאני אוהבת

והעיצוב הנוכחי נשאר כבר שנים רבות .

  כותרת הבלוג מהשיר של רחל שפירא :שיר ליום חולין מלווה את הבלוג מתחילתו.

מבקרים  רבים חלפו פה , רבים גם השאירו תגובות

חלקם היו קבועים וחלקם הפסיקו לכתוב בבלוג שלהם , ומטבע הדברים הפסיקו גם להגיב

ולצערי  מספר חברים עברו לעולם שכולו טוב...( אני זוכרת אותם)

חלק מחברותי במציאות לא הבינו מה הצורך לכתוב  ביומן רשת שכזה ? בלוג ?

שאלו אותי: את מי זה מעניין מה עובר עליך, מה מעניין אותך

ומה חברות וירטואלית נותנת לך ?...

אתכם החברים הקבועים כאן אני לא צריכה לשכנע


כשהודיעו  על סגירת ישרא

חשתי כמו מישהו שצריך לעבור דירה, אבל רוצה שהשכנים החביבים ישארו איתו

חלק מהחברים כבר עבר דירה למקום אחר

אני עדיין מהססת

לאחרונה גם אינני מפרסמת פוסטים לעתים קרובות כמו בהתחלה.

(פייסבוק תפס מקום נכבד, למרות שהתכנים - לפחות אצלי - שונים )

אמשיך כמובן לעקוב ולבקר את החברים הקבועים ולקרא את הפוסטים .

גביתי כבר חלק מהפוסטים, שמסתבר שהתהליך פשוט .( הגיבוי לא דומה לבלוג , אבל עדיף מלא כלום)

 

שתי תמונות לסיום מהשבוע האחרון

אחת שקיעה...ל"ישרא" שהתחיל לשקוע וכעת ייעלם

לפחות השמש זורחת במקום אחר ותזרח שוב למחרת אצלנו



 

התמונה השניה ציפורים המחפשות מקום (ללון) קוראות בקול ומצייצות עד שמוצאות את מנוחתן

בדומה לחברים המחפשים אתר אחר לכתיבה שלהם

עד שיגיעו למנוחה ולנחלה...





נכתב על ידי נ*גה , 9/12/2017 11:57   בקטגוריות בלוג, ישראבלוג, חברות, וירטואליות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)