לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2018

...אז תגיד לי באיזה ים לשחות שיהיה לי טוב...


 

לאחר מספר ימים שלא הצלחתי לפרסם פוסט

מעלה כעת   שיר

שמצאתי לכבוד חג האילנות  שחגגנו השבוע

ומצאו חן בעיני המילים

ולהלן השיר

בקולו הנפלא של אריק איינשטיין ז"ל

מצרפת צילום של פרי העץ : כוריזיה בקבוקית

הפרי ההוא הלקט גדול. עם ההבשלה הוא נפתח ומתגלים זרעים עם ציצה לבנה ארוכה ואז הפרי נראה

כגוש של צמר גפן.

 

עצים

מילים: אריק איינשטיין
לחן: שלום חנוך

כל כך הרבה עצים יש בעולם
אז תחת איזה עץ לשבת,
שהצל יפול עלי כולו
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה ימים יש בעולם
אז תגיד באיזה ים לשחות?
שהחוף יהיה תמיד קרוב
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה מילים יש בעולם
אז איך אדע מה את חושבת,
כל כך הרבה "אולי",
כל כך הרבה "אבל"
כל כך דומים אנחנו בעולם.

כל כך הרבה דרכים יש בעולם
אז איך אוכל לבחור בדרך
שבה אלך לי עד הסוף
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה מילים יש בעולם...

 


 - השיר בביצועו של אריק איינשטיין ז"ל


 https://youtu.be/hWJeqnsCIC4

פרי כוריזיה


נכתב על ידי נ*גה , 3/2/2018 16:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)