לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2018

חלום של שלשום


 

 כאשר חולמים חלום אם לא רושמים אותו מיד עם היקיצה הוא נשכח לגמרי,

בעצם הרבה חלומות אנחנו בכלל לא זוכרים .

באחד הבקרים  התעוררתי מוקדם ונרדמתי שנית

ואז חלמתי :

אני נמצאת בכִּתה במכללה בו אני לומדת   פעם בשבוע ( בקורס שסִפרתי לכם עליו כאן בבלוג לפני מספר חודשים )

אני לא מבינה מה אני בכלל עושה שם , כי הרי השבוע לא מתקיים שעור ( וזה נכון במציאות , ערב יום הזכרון )

הבחורה שלידי מספרת לי משהו שאינני זוכרת ואני מחייכת למשמע דבריה

מצדי השני גם יושבת בחורה , אינני ממש מזהה את שתיהן אם הן לומדות אתי  או לא .

לפתע קם אחד הבחורים ואומר שעלינו לסגור  את הטלפונים הניידים,

כי הם מפריעים למהלך הסרט המוקרן ( נזק למכשירי החשמל )

והנה  אני מגלה  שאני בכלל בנעלי הבית שלי וחושבת לעצמי בזמן החלום , שאינני זוכרת איך הגעתי לכתה .

חברתי לקורס שאנחנו בד"כ נוסעות יחדיו

לא נמצאת  , והמרצה נראית לי שונה.


אני קמה מהכסא והולכת הבייתה !


.....ומתעוררת...


 מייד רשמתי את פרטי החלום שהיה שלשום ...

 

 לי החלום היה מוזר ואולי  לא צריך בכלל לחשוב על פתרון .

 

נכתב על ידי נ*גה , 16/4/2018 21:24  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)