לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שנהיה בריאים (2) הכנת סירופ ביתי


 

 

בעוד אני מתלבטת אם לגשת לקופת חולים

הגרון קצת מציק , שיעול לא ממש נורא ,

 אבל בדרך כל אני דוחה ביקורים שם

 כי מעדיפה שזה יעבור כך סתם

 אם אין חום ואני לא שוכבת במטה

 אז אני לא באמת חולה .

 אז בהמשך לפוסט הזה

  מצאתי מרקחות של סירופ שכדאי ואפשר להכין בבית , ואפילו להביא לחבר חולה.

 



1. לימון ג'ינג'ר ודבש













 

אפשר לקחת כפית או שתיים מהסירופ

או לשים בתוך כוס מים רותחים או תה.

 

רצוי לשמור בקרור.

נכתב על ידי נ*גה , 6/2/2013 20:12   בקטגוריות חורף, שיעול, תרופות סבתא  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיעול ...


 

 

 כבר  יותר משבוע-שבועיים  אני משתעלת

 

 אל הרופא אינני ממהרת ,

 

 אין לי חום ושאר סימנים

 

 למשהו מסוכן, שממנו מתים.

 

אני הולכת לרופא בקופת-חולים

 

ממש שכלו כל הקיצין !

 

והפעם בגלל כל ההפחדות

 

בכלי התקשורת כל מיני אזהרות ,

 

החלטתי סוף סוף לקבוע תור בקופת חולים.

 

 קבעו לי תור ב-1 בצהריים !

 

נו, באמת מי יוצא בשעה שהשמש מסנוורת את העיניים?

 

דחיתי ליום אחר בשעה 6 בערב...

 

בינתיים השיעול המשיך להטריד ללא הרף ,

 

 וכל המכרים אמרו: אינך מפחדת מהשפעת המפורסמת ?

 

 לכי כבר לבדיקה ,

 

 למה את מחכה ?!

 

 טוב הגעתי לרופאה  שלנו היפה ,

 

 שלא תמיד ממש נחמדה.

 

  הפעם לקראתי חייכה

 

 ושאלה : מה הבעיה?

 

   התחילה לבדוק אותי בדיקה ועוד בדיקה ;

 

 נשמתי נשימות ארוכות

 

   תודה לאל , הריאות נקיות !!

 

  נתנה לי  כדורים  להפסקת השעול.

 

  ושלא יהיה פישול

 

  כמו ילדה טובה

 

  לקחתי 3  פעמים ביום לאחר הארוחה.

 

   אני כעת ממשיכה להשתעל , לפעמים אפילו נחנקת קצת 

   אבל למי אִכפת ??  

 

  האמת , השעול נמשך

  והפעם נשלחתי לסדרת בדיקות

  וקִבלתי כל מיני תרופות...

 הבדיקות יצאו תקינות .

 

  זו לא התקררות  או שפעת,

 זו אולי תגובה אלרגית .

 אלרגיה זו בעיה צרורה

 עד שיודעים ממה הבעיה

 נמצאים בצרה

                                                      

                                                    

נכתב על ידי נ*גה , 10/9/2009 17:16   בקטגוריות שיעול, אלרגיה  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)