לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קווים מתחברים


קווים מתחברים
קווי אור
גלים
אדוות
וחול
'שעת הזהב'
בחוף
שעה קסומה
של סוף יום
דקות של קרני שמש אחרונות
תקווה
ומחר שוב תזרח החמה !

*התמונה צולמה לפני כשבועיים
נכתב על ידי נ*גה , 18/7/2016 20:50   בקטגוריות טבע, ים, מזג אויר, צילומים שלי, שקיעות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרחי אביב נפתחו נצא לטייל באחו...


 

 הגיע התאריך הרשמי של האביב 

וגוגל ציין זאת בדודל חביב

 

 

ומה מסמל יותר את האביב אם לא הפרחים הססגוניים ....

 

להלן מספר צילומי פרחים שצלמתי


 

כליל החורש המדהים בפריחתו

 

פרג

 

חרצית ואורחים

 

ניצנים בגינת העיר

 

דטורה תרבותית בגינה ( צומחת גם בשדה בור דטורה עם עלי כותרת לבנים)


 

ובצִדֵי הדרכים שיטה כחלחלה ( מכחילה) ששמה נובע מגוון העלים שלה



 

ופרחי  'בומבקס הודי' מיוחדים במינם !

בסוף החורף נושרים , וזה אחד מהם שנשר בין פרחי לנטנה סגולים


 

 

*הכותרת מתוך שיר ישן של שמואל בס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ו

נכתב על ידי נ*גה , 20/3/2016 20:00   בקטגוריות אביב, עונות שנה, מזג אויר, דודל יומי, פרחים, פריחה, צילומים שלי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה לעשות עם הקיץ הזה?...


 

 

אָז מַה לַעֲשׂוֹת עִם הַקַּיִּץ הַזֶּה?
מַה לַעֲשׂוֹת עִם הַקַּיִּץ?
שָׁטַפְתִּי אוֹתוֹ וְהִרְטַבְתִּי אוֹתוֹ,
טָבַלְתִּי אוֹתוֹ בְּמַיִם.
אַךְ הוּא עוֹד בּוֹעֵר, שׁוּם דָּבָר לֹא עוֹזֵר,
אָז מַה לַעֲשׂוֹת עִם הַקַּיִּץ?

(לאה נאור)

 כולם כבר הזכירו את החום המעיק, הלחות המציקה
המזגן הדולק בלי הרף
ואולי בגלל זה כואבת לי הכתף
גם בחוף הים קשה לצעוד
ולפתע כבר פורחות שם החבצלות
הן אמורות לבשר את שלהי הקיץ
פורחות בצבען הלבן
ומארחות את הדבורים אשר אחוזות תזזית במעופן

בצילום : ניצן


 ממעל מופיע ירח דק כחרמש
 מבשֵר על תחילת החודש 
חודש אלול ,
פעם למדנו  ש'סופו של אלול-בגשם טבול סבבי



ירדתי לחוף למספר רגעים
לראות אם כבר יותר נעים
הלחות פחתה מעט
המים חמימים , מעט גלים
 יש אנשים הממשיכים כהרגלם לצעוד
רוח ספורטיבית שאולי גם תסייע להוריד מעט קלוריות
על ספסל יושב איש  ולידו כלבתו
שניהם יושבים יחדיו
כשהכלבה , זנבה מעבר למושב
מעין שלווה שכזאת

והים בוהק באור מיוחד
אולי כבר יבוא הסתיו...




 והאם שמתם לב
שהיחיד שלא מתרגש מדברי ביקורת ( כל הזמן מתלוננים עליו!)
זה:
מזג האוויר !
נכתב על ידי נ*גה , 19/8/2015 23:01   בקטגוריות מזג אויר, קיץ, פרחי העונה, צילומים שלי, ים, ירח  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בארץ אהבתי השקד פורח


 אני רואה אותו מידי פעם עולה במעלה הרחוב עם עגלת הקניות

אני מכירה אותו שנים רבות,

יודעת מיהו אבל הוא אינו מכיר אותי .

איש קשיש , גר ברחוב בו אני מתגוררת .

ואתמול כשהלכתי לבדוק מה מצב  ה'שקדיה' הסמוכה ממש לביתו (ולא רחוקה מביתי)

זהו עץ השקד שאני עוקבת אחריו כבר למעלה מחודש ומאוכזבת שאינו פורח כמו חבריו

במקומות אחרים בארץ , והפעם שמחתי לראות ש'השקדיה פורחת'

למרות שהשמש לא ממש זורחת ...

 

 




וובזמן שאני מצלמת יצא האיש מביתו ( מטופח בלבושו ) עם בקבוקים למִחזור

ופתח בשיחה ושאל: מה את מצלמת?

הֵשבתי לו והִסבתי את תשומת ליבו לפרחים העדינים והיפים




והוא ! הסב את תשומת לִבִּי לצמח מיוחד בגינה הסמוכה

'אגבה רכה'

הודיתי לו בשמחה וצלמתי כמובן




 צילום מקרוב


וספרתי לו שאני מכירה אותו והוא מכיר את הורי

הוא נזכר בספור ישן  וטוב על אבא שלי

ואמר לי בחיוך ובסוד : "שיישאר בינינו  אני מבוגר מאבא שלך "  ולא גילה את גילו אבל ביקש שאשמור את סודו  קול

 

ולמי שזוכר  משנה שעברה את החתול שממש הפתיע  אותי  בזמן צילום השקדיה ואפילו קצת הבהיל!

 




 

 

גם הפעם הוא היה שם , אבל הפעם התבונן בשקט ...

 



וכשיתבהר קצת מזג האוויר אלך שוב לראות את פרחי השקד

 

( הכותרת כמובן מתוך שירה של לאה גולדברג)

נכתב על ידי נ*גה , 24/2/2015 20:16   בקטגוריות חורף, טבע, מזג אוויר, צילומים שלי, אנשים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)