לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בחוף הים בשעת בין הערביים


 

 השמש ממהרת לשקוע שלא באשמתה

מישהו שאל אותה

אם היא מסכימה "להכנע" לשעון החורף

אני ממהרת לחוף הים

אולי הערב , ליתר דיוק אחר הצהריים

"אתפוס" במצלמתי  קרני שמש אחרונות מרצדות בזהב על המים

אנשים ספורים עדיין בים

שקית ניילון חומה עפה ( מישהו שכח אותה) ועורב אחד מקפץ לקראתה

ואולי אף תוהה מי היצור הזה שגם עף וקופץ?

שמתי את השקית בפח האשפה

ויש לציין שפחי האשפה מלאים

כלומר בחוף הזה רוב האנשים שמרו על הנקיון

והשליכו את הפסולת לפני לכתם הבייתה

ואולי כבר עבר איש הנקיון של העיריה ...

 אני מבחינה באדם שהולך ובוחן את החול עם מכשיר , אולי גלאי מתכות

ושם בשקית ניילון קטנה "אוצרות"  שהוא מוצא

ילד קטן מתרוצץ בשמחה והסבים שלו ( כנראה) רצים אחריו ...

השמש נעלמת במהירות

אני מהלכת יחפה וחשה את מי הים הנעימים  

לפתע מגלה בקבוק , אולי מישהו השאיר בו מכתב

או סתם "שכח" להשליך לאשפה,

וכך הוא נראה


 

והעורב והשקית ( שמעט מקרני השמש צובעות אותה בכתום)


 

וכמובן השקיעה של יום חם

ללא רוח וללא עננים

אבל יפה כתמיד



 

הערב יורד

 מרחוק הדייגים ממשיכים ולא מתייאשים אולי יעלה דג בחכתם

 ואני מצלמת את החכה שנותרה בודדה וממתינה גם לדג וגם לדייג.


 

ושבה לביתי .

נכתב על ידי נ*גה , 4/11/2018 00:49   בקטגוריות ים, ילדים, אנשים, בעלי חיים, צילומים שלי בים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מעט יבוא ספטמבר ריח אחר יהיה באויר ענני נוצה קלים יסעו בהירים לאט*


 

 

 כולם , כן גם אני, מחוברים לרשת ולמרשתת

לפייסבוק

 לפלאפון , למחשב וחלק נכבד  כבר רכשו אייפון, אייפד ומי יודע מה עוד

 

אבל השבוע כשקבלתי את היומן

יומן השנה

מנייר!!!

 

התרגשתי

 כי זה הסימן

הסימן שהתחילה שנה חדשה !

 

ה-1 בספטמבר הוא הסימן  {אצלי} לתחילת השנה

שנת הלימודים

שנת העבודה .

 

אינני יודעת מה הרוויחו ומי הרוויח ששנת הלימודים התחילה מספר ימים לפני

ודאי מוחות גדולים ישבו וחשבו על זה...

 

אבל , לי זה כבר לא משנה !

 

ואני פותחת את היומן

 



 

ומתחילה  לכתוב בעט

בכתב יד

לא מקלידה

 

אירועים

פגישות

בדיקות ( לא עלינו)

תאריכים חשובים

תאריכי ימי הולדת ועוד

 

{ועדיין אינני יודעת מה לעשות ביומן הישן }

 

 

 ולכל אלה שהתחילו את שנת הלימודים שלהם



 

 

*מילות השיר מהשיר של ורד קלפטר

 

                       ולמרות שעוד יהיו הרבה ימים חמים צילום מהים  השבוע

                              שמשום מה קצף ושצף

 

 

ולסיום: אמרה שאהבתי


נכתב על ידי נ*גה , 1/9/2012 14:16   בקטגוריות ראש השנה, צילומים שלי בים, יומן שנה  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה מסמל צבע הדגל בים ?


 

 

אתמול בשעות אחר הצהריים המאוחרות

בעודי נמצאת במי הים החמימים

כשבחוץ כבר נעים ולא הביל

שומעת אני ילדה קטנה

שואלת את סבא שלה לפשר צבעי הדגלים בים,

 

והוא בסבלנות מסביר לה :

 כאשר יש דגל  לבן  - הים שקט ומותר להיכנס לים.
כאשר יש דגל אדום -בים יש גלים גבוהים צריך להיזהר.
 כאשר יש דגל שחור - השחיה אסורה !

 

 והיא בתמימות רבה אמרה

 

מה? הצבעים של הדגלים לא קשורים אם המים חמים או קרים?

                  

                         חיוך

 

 

 



נכתב על ידי נ*גה , 2/9/2011 11:20   בקטגוריות ילדים, ים, צילומים שלי בים  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפני שבוע שרב והיום גשם רב


 

 

תמונות של היָם בהפרש של שבוע ימים!

   השרב שהיה

   וכעבור שבוע רוח הסערה...

   והמון גשמים !

 

צולם ב-יום ראשון 25.10.2009- חודש חשוָן

 

                          ים זהב ביום שרב

 

 

  יש המתרחצים ויש הצופים בהם...

 

 

  וכעבור שבוע ....

                               

                                   היום הראשון בחודש נובמבר

 

 רוח ים והוד גלים ...

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 3/11/2009 19:03   בקטגוריות תהפוכות מזג האוויר, צילומים שלי בים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)