לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פושטי יד ( סיפור מנסיעה ברכבת)


 

 

 

הוא נוסע קבוע  וותיק ברכבת ,

הוא עולה באחת התחנות שבדרך

ויורד בתחנה שבעיר

ושוב עולה....

משאיר פתק קטנטן על השולחן בין הנוסעים:

אני חרש אילם

תודה לתרומה...

 

כולם מכירים אותו

איש  לא מבוגר,

גֵוו כפוף קמעה

קשה לקלוט את מבט עיניו ...

 

כשהוא בא בדרכו חזרה לאסוף את הפתקים הוא מהנהן לאות תודה,

כאשר הוא מוצא מטבע על  הפתק.

 לפני שנים נתן בתמורה לתרומה מחזיק מפתחות או משהו דומה...

 

 היום הוא עלה לרכבת , ושם את הפתקים,

 בעודי מפשפשת בארנקי להוציא מטבע ולהניח כהרגלי על הפתק ,

 

 אמרה לי האשה שישבה ממולי בקול נחרץ

( אני מכירה אותה- בת מחזור שלי , שחזרה בתשובה עקב נישואיה לאיש דתי)

 אל תתרמי לו !

 הוא רמאי!

 הוא שומע מצוין ,

 ואת הכסף שהוא מקבל הוא מבזבז על הימורים!!

 

 - מניין את יודעת?- שאלתי .

- מישהו, שנראה איש מהימן אמר לי זאת באחת הנסיעות-ענתה לי.

  והיא גם העירה לעוד נוסעת ששמה שקל או שניים...

 

 אינני יודעת מה נכון ...

 ואני מאמינה שיש עוד פושטי יד שמרמים את הציבור ,

 איך  נדע האם באמת הקבצן ,שירד לשפל המדרגה ופושט את ידו הוא באמת נזקק לכל פרוטה ?

 

 

 

*רצ"ב סרטון בנושא שזכה בפרס ראשון בפסטיבל קאן 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zyGEEamz7ZM

 

                           

 

נכתב על ידי נ*גה , 25/11/2009 00:00   בקטגוריות נסיעה ברכבת, פושטי יד, נדבה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)