לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמונות במילים


 

   היא והוא

יושבים בחוף הים

על כסאות נמוכים

יושבים צמודים

בידו ספר והוא  קורא

שפתיו נעות

עיניה מידי פעם נעצמות

אולי הוא קורא בקול

והיא מקשיבה

נהנית מהשלווה , כך זה נראה

  שניהם בגיל העמידה

קשישים, מה שנקרא

לשניהם תווי פנים יפים ונעימים

 

אני "מצלמת" אותם במילים

 

כבר ערב

השעה שש !

מסביב אנשים רבים, ילדים משתעשעים במים

ילדה קטנטונת שנראה כי רק למדה ללכת חופנת ידיה בחול הרטוב

אוספת אותו

סוגרת אגרופים ומשליכה למים

ושוב

אוספת חול באגרופיה הקטנים ומשליכה למים

כך מספר פעמים

לא מתעייפת

והמבוגר שלידה ( אולי הסבא שלה) שומר עליה שלא תתקרב למים יותר מידי

 

ואני חושבת

ומבינה

למה ילדים כל כך אוהבים את השהיה בחוף הים

מותר להתלכלך, מותר להרטב , מותר להרטיב , מותר להכין ארמונות, "עוגות" " קציצות" ועוד סבביקול

 

שעה שש

השמש עדיין במרום השמיים

בים נעים

בחוף 'שובר גלים' , בזכותו המים בחלקם רדודים ומתאים לכולם ,גם אלה שלא שוחים

מעבר מתנפצים הגלים בין קרני השמש

היורדת לאיטה , מתחבאת בין עננים ולבסוף לקראת שקיעה מופיעה 

אדומה

מסמיקה

ונעלמת...

 

נכתב על ידי נ*גה , 31/7/2016 20:32   בקטגוריות קיץ, מזג אויר, ים, ילדים, אנשים, חופש גדול  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מ' - סּפּוּרוֹ של איש...


 

 

 הוא ישב לבדו על עתון מהבוקר

שפרש על הספסל ,

שטיפות הגשם הרטיבו אותו

מבין העננים זרחו קרני השמש

 

מספר ספסלים שם

והוא על אחד מהם יושב לבדו

 

 מרכז קניות קטן

מול בתי הקפה שבו יושבים אנשים ,לוגמים קפה ומשוחחים

ממול חנות פרחים ססגוניים

ויונים שאוכלות פרורי לחם להנאתן

 

 

הוא קרא לי

שלום !

מזמן לא ראיתי אותך...

ואני רואה מעֵין  ברק מנצנץ בעיניו

 

הוא תמיד שמח לראות אותי

אני מזכירה לו את הימים הטובים

שהיו

שחלפו לפני...

לפחות כמעט שלושה עשורי שנים

בתו היתה כבת 8 

ילדה חביבה עם שער בהיר

דומה לאמה ממוצא אמריקאי כמדומני ,

שהכרתי במסגרת עבודתי

האם ,אשתו, עזבה מזמן

והבת הלכה (אולי ) בעקבותיה לארץ נכר

גם בנו עבר לשם

עסוק

לפעמים מטלפן , כך הוא מספר לי

והוא אומר לי:

אולי בקיץ כשיהיה לי כסף אסע לשם..

בסוף אני אסע

"הילדה" כך הוא אומר לא מדברת אתי

אבל הבן , לפעמים, כשיש לו זמן

הוא עסוק, את יודעת...

( במוחי עלה "הסקייפ" שכל כך מקצר היום את התקשורת הבין-לאומית

מחבר אותנו לעולם שמעבר לאוקיינוסים ויבשות , אבל אולי אין לו בכלל מחשב ,הרהרתי)

הוא חייך אלי

בפֶה שחסרות בו שִניים...

אני מתבונן באלבומי התמונות כשהיו ילדים קטנים...

 

לבי נעצב...

 

ואני יודעת שבפגישה הבאה

ישוב לספר לי

עליה,על הבת שלו , שבחרה בחיים שהם לא לטעמו, אבל מה הוא יכול לעשות?

את יודעת...הוא אומר : היום ההורים לא יכולם להתערב...

על הבן העסוק

על תוכניותיו לנסוע ולפגוש אותם

וסיים

אם הילדים יטלפנו אמסור דרישת שלום ממך...

 


 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 21/2/2016 15:26   בקטגוריות אנשים, זכרונות, יחסים, ילדים, משפחה, עצבות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדודל היומי -מעניין!




גוגל הפיק דודל יומי מעניין

לזכרו של

איגי צובוראיה (Eiji Tsuburaya) (נולד ב-7 ביולי 1901, נפטר ב25 בינואר 1970 בפוקושימה)

היה יוצר קולנוע יפני שהתמחה באפקטים ואשר שהיה אחראי

לאפקטים המיוחדים בסרטים יפניים רבים ובהם סדרת גודזילה

וסרטי מפלצות ומדע בדיוני רבים .



נכתב על ידי נ*גה , 7/7/2015 13:52   בקטגוריות אנשים, גוגל, אמנות, סרטים, דמיון  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 לא ראיתי את מסע ההלוויה של ארבעת האנשים  מצרפת (יהא זכרם ברוך!)

אבל 

עיינתי לרגע בעתון

         וחשבתי לעמי

             אנחנו מדינה עצובה !      

 

נכתב על ידי נ*גה , 13/1/2015 21:14   בקטגוריות אסון, אנשים, עצב, אקטואליה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)