לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לְגַגֵּל



לְגַגֵּל - גִּגֵּל שם פועל =
חיפש באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש של גוגל

כיום כולנו מכירים את הפועל לגגל
פעם לא גִּגַּלְנוּ   ( כך אומרים ?) פתחנו אנציקלופדיות וספרי עזר
חִפשנו , קראנו , כתבנו  סיכומים ותמצית
היום עם המצאתו של גוגל החיים השתנו
וכנראה קלים יותר
כל זה נכתב , כי היום כשחפשתי טלפון של חֶברה כלשהי ו גִּגַּלְתִּי (נשמע מוזר)  
מצאתי את הדודל היומי
לכבוד יום ההולדת של מנוע החיפוש


בישראל  עִברתנוּ את הפועל של גוגל ל"לגגל", הרוסים יאמרו "גוגליט", היפנים "גוגורו",
הטורקים "גוגלמק" והסינים "גוגה" .
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ברשת. מאות מיליונים מבקרים בו בכל יום בכל רחבי העולם,
וכשלושה מיליארד בקשות חיפוש נשלחות דרכו ביום אחד. הפלא המדהים הזה שוחרר לאוויר ב-1997,
שהוקם על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין, דוקטורנטים למדעי המחשב מאוניברסיטת סטנפורד. שמו הראשוני של האלגוריתם שכולנו מכירים היום כגוגל היה PageRank. חבר לעבודה של פייג' הציע לשנות את
השם ל-גוגולפלקס – מספר המורכב מהספרה 1, ואחריה המון אפסים.
פייג' הציע לקצר את השם ל-גוגול, אך האחרון היה תפוס, וכך נולד מנוע החיפוש גוגל.
נכתב על ידי נ*גה , 27/9/2017 23:34   בקטגוריות גוגל, טכנולוגיה, מחשבים, המצאות, יום הולדת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חם ודודל יומי


 

 

אחד הנושאים לחיבור בבית הספר הוא: "יום ללא חשמל"

אתם מתארים לעצמכם חיים ללא חשמל וכל הכרוך בו ?

הערב שרדנו כ-5 שעות ללא חשמל

עקב תקלה ברחוב שלנו

לא ידענו שהיא תארך זמן כה רב

לא יצאנו מהבית מכל מיני סיבות

ביניהם  הלחות הרבה שמנעה מאיתנו לצאת למקום שיש בו מזגן!

סיוט...

 

 




 

 

 

ואם כבר אני מעלה פוסט

לא אדלג על הדודל היומי בגוגל

 

101 שנים לרמזור האלקטרוני

 

 

 

 

 

 

  
נכתב על ידי נ*גה , 5/8/2015 23:55   בקטגוריות טכנולוגיה, גוגל, דודל יומי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה נשמע ?


 

 

  שיחת טלפון 1

חברה: היי נ*גה , מה  נשמע?

אני : בסדר, ככה את יודעת...

       ומה נשמע אצלך ?

חברה: נולדה לי נכדה !

 הודעתי לך ב- וואטסאפ

התפלאתי שלא הגבת

אני :  ראשית , מזל טוב וברכות להולדת הנכדה !סבבי

        ושנית ,

  אין לי וואטסאפ הפלאפון שלי ללא אינטרנט ,

  אני מחוברת שעות רבות למחשב וזה ממש מיותר עבורי כרגע!

 

שיחת טלפון 2

נכד : סבתא, יש לך וואטסאפ?  אני רוצה לצרף אותך לקבוצה

אני : לא יקירי, אין לי וואטסאפ

נשוחח כרגיל בטלפון- טוב ?

סבבי

 

שיחת טלפון 3

חברה : הודעתי לך בוואטסאפ שיש היום אירוע מיוחד ב......

         את באה ?         

אני : אין לי וואטסאפ קריצה

 

    נו, מה יהיה ?

    רק לי אין וואטסאפ?אה?




ובנושא הטלפונים הניידים :

 בכתה של נכדי סידרו את הכתה  לשעור מסויים בצורת ח'

וכאשר השיבו את הספסלים והשולחנות למתכונתם הרגילה אחד התלמידים שראה תיק מסויים תלוי על הכסא

( באותו יום באו עם ילקוט קטן) שאל של מי התיק ?

וכשלא שמע  תשובה העיף את התיק לרצפה

( לפי עדות התלמידים האחרים) ושבר את מסך הפלאפון שהיה בילקוט של תלמיד אחר שהוא במקרה הנכד שלי.

המורה קראה לאמו של הילד לברור , התלמידים האחרים העידו שהוא זרק בכוח את התיק,

הוא כמובן הכחיש והאם מסרבת לשלם אפילו חלק מהסכום שהוא כמה מאות שקלים!

מה עושים ?

 

ועוד : כבר יומיים מתקשרים  מחברת 'פלאפון' שכדאי לי לעבור אליהם

הצעה מיוחדת רק ליומיים !

אנחנו מנויים ב'סלקום'

למה יש לי תחושה שכל החברות בסופו של דבר אותו הדבר ולא כדאי לעבור מחברה לחברה ?....




 

נכתב על ידי נ*גה , 1/12/2014 13:31   בקטגוריות אינטרנט, תקשורת, טכנולוגיה, פלאפונים  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רשת חברתית (?)


 

 

 

 

 

 

 

במקרה לחלוטין לאחר הפוסט  הקודם העוסק בהתחברות שלנו( הכמעט אובססיבית) לעידן המחשבים

 ובקושי של חלק מאיתנו  להשתחרר ממנו

 הגיע אלי

הסרטון הבא , העוסק בהתמכרות לקשר החברתי באמצעות המחשב , הסמראטפון וכו'

  

אולי המסר בסרטון קיצוני מעט , אך שווה צפייה!

 

 

 

 

 

  

 

 וכמו בכל דבר יש למצוא את המינון הנכון

ולדעת מתי לעזוב את המכשירים

ולהיות מחוברים לאנשים, לטבע ולנוף

        ולחיים !!!

נכתב על ידי נ*גה , 23/5/2014 16:31   בקטגוריות מחשב, טכנולוגיה, חברות, וירטואליות, התמכרות למכשירים, רשת חברתית  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)