לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

לצוף, לשחות להמשיך לא לשקוע ....


 

* הכותרת

                     מהשיר : " והגשם יבוא"

 

 


 

 כדאי להקשיב ולקרא את המִלים ...

 

ומהיום

פרח תונברגיה שנותרו עליו טיפות מהגשם העז שירד בלילה




וחילזון שטייל בנחת על עלי הפרח ( והיה בין השמחים לגשם )




וגם עלה שצף לו בשלולית והשתקף בתוכה




 




נכתב על ידי נ*גה , 29/10/2015 23:37   בקטגוריות חורף, גשם, צילומים שלי, שירים  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלים שנשרו


 

 

  עלים כבר נושרים

הימים עדיין חמים

חמים

תרתי משמע



 

   אספתי עלים שנשרו

 יש משהו עצוב

 בעלים שנושרים

 או שזֹאת אני

 או  שרק נדמה לי...


 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 15/10/2015 20:53  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרהורים, תחושות...


 

 אני שולחת מסרון לבתי

" אל תתני לילדים ללכת לגן שעשועים לבדם..."

( בעקבות המצב, בעקבות  הודעה בפייסבוק )

ובאותה שניה

 היא בקו הטלפון הביתי

"אמא, אבא , אל תסתובבו ברחובות ! "

 

 לפני יומיים נסעתי באוטובוס ( מזמן לא נסעתי באוטובוס) והבחנתי לפתע שאני בוחנת כל אדם שעולה לאוטובוס...

 

 רק לפני זמן קצר כולנו היינו עצובים וכואבים שנותרו ארבעה ילדים רכים

ללא הורים שנרצחו לנגד עיניהם!

 

אמש בשכבי במיטה  ראיתי לנגד עיני ילד/נער כבן 13 רוכב על אופניו...

 

והפיגועים

ממשיכים !

ונהרגו עוד אנשים על לא עוול בכפם !

 

בטיילת בחוף הים שליד ביתי

יוצאים להליכה גם השכנים מהכפר הסמוך

אני מאמינה שהם רוצים בשקט ושלום כמוני ,

אבל למה אני חוששת הערב לצאת לטיילת ?

 

האש בשדה הקוצים התלקחה

מי יכבה אותה ?

מתי ?....

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 13/10/2015 13:59  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)