לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

עצובה


 

  בעודי עצובה וכואבת על לכתו של אבי לפני ארבעה שבועות

מאיתנו

וישנם אנשים שלא מבינים

שגם כשאביך בגיל מבוגר (מאוד) הכאב אינו מרפה

והלב ממאן להאמין

מוצאי שבת

אני מתכוונת לטלפן אליו

ונזכרת...

לא פעם ביקש להפרד מהעולם

חש סבל מיותר

ושאל

בשביל מה?...

ואני עודדתי אותו שאני בתו לצידו, לידו

שיש לו ילדים, נכדים ונינים

 

 

בעודי חושבת עליו

קבלנו כאן הבלוגרים הותיקים הודעה מרה על לכתו של חברנו לבלוג

( לפייסבוק ולחלק שהוירטואליה הפכה למציאות)

ששדות אריה או אוֹרי כפי שנקרא בפייסבוק

הלך לעולמו


חודשים ארוכים ייחלנו וקווינו לעדכון בבלוג שלו או בדף הפייסבוק

 

 טליק היטיב לכתוב עליו ברגש ובהתרגשות

 

כולנו אהבנו , כבדנו והתגעגענו אל האדם המיוחד שהיה ,  הרגיש , המבין, הצלם המחונן , כותב השירים הנפלאים

שנגע   בנימי נפש של כולנו

 

שמרתי ברשותו של שדות את אחת התמונות שלו שמאוד אהבתי


   יהי זכרו של האיש היקר ברוך !

נכתב על ידי נ*גה , 22/12/2018 22:25  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ישן (מאוד) וחלום חדש (מאוד)


 

  התעוררתי מוקדם , הרגל של כחודש ימים

 ונרדמתי שוב

וחלמתי ....

 אבא שלי שואל אותי : מה נשמע ? מה חדש ?

ואני עונה : אין חדש, הכל כרגיל

והוא שואל : החזרת את מחולל החמצן ( מכשיר החמצן  בו השתמש וידע מתי וכיצד )


היה עלי לדאוג להשיבו למי שסיפק אותו

לדאוג שיימצא במקום מסויים בבית האבות, במרפאה טענו שאין להם מקום (?)

אֵם הבית הסכימה לאחסנו במשרדה יומיים!


ובחלום אני שואלת את אבי : אתה רוצה את המכשיר
ותשובתו : כן

ואני עונה : בסדר, אדאג להחזירו לחדר שלך...

חלום קצר

התעוררתי...


ולהלן פוסט ישן יום או יומיים לאחר שפתחתי את הבלוג. מעט מגיבים עד שנכנסתי לעניינים של הבלוגיה.

מנהג שנמשך כעשר שנים ונפסק מסיבות שונות , ולאחר מכן הביקורים  עברו לימים אחרים במשך השבוע וכמובן לחגים.

( העובד הזר היה איתו בערבי שבת , לא נשאר לבד)

 

 

ארוחת השבת

  

  כל  יום ששי אחר הצהריים אנחנו נוסעים אל אבא שלי .

  

  אנחנו אוכלים איתו את ארוחת ליל ששי .

  

  אני מביאה תבשיל כלשהו, בד"כ דגים .

  המאכל אליו הוא רגיל .

 

  לאחר הארוחה אנחנו יושבים ומפטפטים .

  אנחנו שמחים למסורת זו, היא נותנת הרגשה טובה שאבא לא לבד בערב השבת.

  

                         

נכתב על ידי נ*גה ,   30/1/2009 23:26
נכתב על ידי נ*גה , 12/12/2018 13:52   בקטגוריות אבא, חלומות, עצבות, אֵבֶל, געגועים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


 

 

  מספר שבועות חלפו מאז שכתבתי כאן

 ארבעה שבועות של חוסר שינה

שבועיים של דאגות רבות

וכבר חלפו שבועיים מאז שאבא שלי היקר באדם

האיש הנפלא והאהוב על כולנו ועל כל מי שהכיר אותו

    איננו עוד...

  ואני חושבת עליו, מדברת איתו, רוצה לטלפן אליו  לדרוש בשלומו ...

 

 

 

 

 

יש לי הרבה מה לכתוב

אולי עוד אמצא   כוחות

 זכות גדולה נפלה בחלקי להיות הבת של אבא שלי

 

בינתיים

רוצה לכם להודות

ראשית כל לטליק שכתב פוסט והגיע  לנחם בשעה כֹּה קשה עבורי ועבור המשפחה מרחוק יחד עם אשתו  ( זה ממש לא מובן מאליו)

החברות הוירטואלית מזמן הפכה לאמיתית

חברה שהכרתי באמצעות הפייסבוק (לא קוראת כאן) גם הגיעה מתל אביב וזכרה כיצד באתי לבקר אותה לאחר שעברה ניתוח

עוד הוכחה שהוירטואליות לעתים הופכת למציאותית

 

מודה לחברים שנחמו  וחשבו עלי בפוסט של טליק, לחברים שהינם גם חברי פייסבוק 

 

  ומספר מילים מהשיר שהתחברתי אילו...

גל רודף גל ונשבר
גם אתה לפעמים
יום רודף יום
ונגמר
גם אתה לפעמים ......

(מיכה שטרית)





נכתב על ידי נ*גה , 7/12/2018 21:14  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)