לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2018

היית המורה שלה ?


          - את היית המורה שלה?

      -   איך היא היתה?

       -  למה  עזבת, אם לימדת פה?

         -  איך אני לא הכרתי אותה?

          - את עדיין  מלמדת ?

 

חמש ילדות חמודות עומדות לידי בהפסקה   ושואלות אותי בתמימות שאלות,

לאחר טקס מרשים במלל, תנועה ומוזיקה בנושא זהירות בדרכים בבית הספר

טקס לזכרה של תלמידה שלי שנהרגה בתאונת דרכים  לפני כמעט 30 שנה !

טרם מלאו לה 9 שנים !

הזכרונות שלא עזבוני צפים מחדש

היום הזה בלתי נשכח וגם שאר הימים , בהם השם שלה נשאר רשום ביומן התלמידים

השם

הכסא שנותר מיותם

החברה הכי טובה שלה

החברים המתייפחים מרה

המורה היועצת המקשיבה כשכולנו יושבים במעגל  וממחטות הנייר  עוברות מיד ליד

גם אני רציתי ייעוץ...כך אמרתי לחברה שעבדה אתי .


בוקר מרגש מאוד היה אתמול !

בעקבות קבוצת הזכרונות בפייסבוק בו מוזכרים אירועים מהעבר וגם אלה שכבר לא איתנו לצערנו הרב

התחדש הקשר עם תלמידים

וגם עם ההורים של הילדה , שנשארה לנצח ילדה...

מנהלת בית הספר בו לימדתי הזמינה אותי לטקס

הראשונה שקבלה את פני וחִבקה אותי היתה אמהּ של הילדה,

אנשים מהשכונה שבה נמצא ביה"ס שזכרו אותי   וגם מספר תלמידים שהגיעו 

וכמובן המנהלת ששמחה והעריכה את בואי .

אחד מתלמידי ( באותה כתה ג' מאז) ניגש אלי בחביבות רבה והצטלמנו למזכרת .

 

למרות הזכרון הקשה מאוד (אני זוכרת שיצאנו להפגנה עם התלמידים בעקבות התאונה

כדי שיציבו  שם אי תנועה) האווירה בבוקר זה ביה"ס היתה טובה

הילדים יצאו להפסקה פעילה בנושא זה"ב .

לאורחים הוגש כיבוד וכל אחד קיבל בכניסה לאולם הספורט בו היה הטקס

שי קטן עם 'חמסה' ובה תפילת הדרך

אני התרגשתי לראות תלמידים פעילים .

בשובי הבייתה כתבתי מילות תודה למנהלת ביה"ס שאני זוכרת אותה כמורה מתחילה

כשאני לימדתי  שם

תודה  להזמנה וברכות לעשיה המבורכת !


והלוואי וכולם ילכו וינהגו בזהירות ולא תהיינה תאונות דרכים !!!

 

נכתב על ידי נ*גה , 10/2/2018 23:21  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתאום המדרגות רצו...


זה קרה לפני כשבועיים וחצי ...

הגעתי ברכבת למחוז חפצי לבקר את בתי והנכדים , להיות  איתם  בערב עד למחרת

להשגיח  עליהם ולשמוח איתם.


ירדתי בתחנת הרכבת כשבידי מזוודה  ותיק  ועוד דבר מה

לפנַי מדרגות נעות , עולות ועולות...

 הנחתי את המזוודה והושטתי את רגלי לעלות על המדרגה

 המזוודה נטתה ליפול ובזמן שנסיתי לאחוז בה

משהו נורא קרה !!

כל המדרגות עלו במהירות

ואני התגלגלתי נפלתי עד לרצפה בחבטה בקול צעקה !

לפני עלתה אשת בטחון שאני משערת שעצרה את תנועת המדרגות

נפלתי  וצעקתי

מייד הגיעו שלושה לעזרה , הביאו לי כוס מים

סייעו לי לשבת על הספסל הסמוך

   ואמרו שהם מזעיקים אמבלונס

אמרתי וצעקתי ( אני חושבת) כשאני לא יכולה לזוז ונאנקת מכאבים חזקים  בחלק הגוף הימני וברגלי הימנית

  אני לא רוצה אמבולנס  !

היה לי חם וזעה שטפה אותי

 מסרתי  את המעיל וכל מה שהיה איתי  לאנשים שמסביבי

ובקשתי שיודיעו לבת שלי שממתינה  בחוץ


בתי כשראתה שחלפו מספר דקות ואני לא מגיעה

נכנסה במרוצה ובבהלה

 

בכוחות על ובעזרת כולם כשכל פסיעה מלווה בכאבים עזים 

הגעתי למעלית וכבר חיכה לי אמבולנס

הנסיעה לחדר מיון היתה נוראית , חשתי כאבים וטלטולים כל הדרך .

כהשהגעתי לחדר מיון בבית החולים

המתנתי עוד כרבע שעה עד אשר טפלו בי

והעבירו  אותי למיטה ( כל מעבר שכזה גרר כאבים !)

לא אלאה אתכם בכל הסיפור בחדר מיון

צילומים וסי טי ( ושוב עלי לגרור את עצמי ממיטה למיטה

( בצילומים היו רחמנים ובסי טי היתה אחת לא כל כך חביבה)

למזלי תודה  לאל !! יצאתי מנפילה כזאת ללא שברים או סדקים

רק כאבים איומים

מהמיון האורטופדי הועברתי למיון כללי, עקב סחרחורת ובחילות

בתי ישבה כל הזמן לידי

הנכדים נעצבו עד דמעות כשלא הגעתי

ואני "שבשתי" תוכניות ...

מה שהוסיף לתחושתי הרעה .

בשעה 2 וחצי בלילה שלחתי את בתי לביתה, כשעליה לנהוג בגשם עז וסערה.

 

 

בחדר מיון אפשר לגווע ברעב ( גם כשלא רעבים ואין בכלל חשק לאכול)

וכשבקשתי רק כוס מים חמים מהאחות היא שכחה להביא

נשארתי בחדר מיון עד הבוקר

בתי הגיע ובעזרת כסא גלגלים הגעתי למכונית שלה

בקושי הצלחתי להגיע לבית של בתי

נשארתי שם כל היום כשאני שוכבת על הספה    וכמעט ולא יכולה לזוז

וסובלת מכאבים .

לפנות ערב כבר חל שיפור מה   וחתני החזיר אותי הביתה .

זמן מה גררתי את רגל ימין ,הכאבים המשיכו וכל יום  צץ מקום אחר כואב ...

 

רופאת המשפחה המליצה על פוזיותרפיה  . התור נקבע לחודש מרץ !!

עד אז אמרתי אטפס על  האֶווֶרֶסְט !!


 בסופו של דבר  התור הוקדם להיום, רק לאבחון  ובשבוע הבא לטיפול.

כל יום אני מודה לאל שהנפילה הזאת הסתיימה בנס !

( התפללתי תפילת הגומל )

הרגל קבלה צבעים כהים, כחולים , סגולים, אפורים  , עדיין כואב אבל יש שיפור .

 אני הולכת !!!

 

(אגב; למעלית אני נכנסת , למרות שפעם נתקעתי בה , על מדרגות נעות אני לא מתכוונת לעלות)

נכתב על ידי נ*גה , 4/2/2018 22:49  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...אז תגיד לי באיזה ים לשחות שיהיה לי טוב...


 

לאחר מספר ימים שלא הצלחתי לפרסם פוסט

מעלה כעת   שיר

שמצאתי לכבוד חג האילנות  שחגגנו השבוע

ומצאו חן בעיני המילים

ולהלן השיר

בקולו הנפלא של אריק איינשטיין ז"ל

מצרפת צילום של פרי העץ : כוריזיה בקבוקית

הפרי ההוא הלקט גדול. עם ההבשלה הוא נפתח ומתגלים זרעים עם ציצה לבנה ארוכה ואז הפרי נראה

כגוש של צמר גפן.

 

עצים

מילים: אריק איינשטיין
לחן: שלום חנוך

כל כך הרבה עצים יש בעולם
אז תחת איזה עץ לשבת,
שהצל יפול עלי כולו
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה ימים יש בעולם
אז תגיד באיזה ים לשחות?
שהחוף יהיה תמיד קרוב
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה מילים יש בעולם
אז איך אדע מה את חושבת,
כל כך הרבה "אולי",
כל כך הרבה "אבל"
כל כך דומים אנחנו בעולם.

כל כך הרבה דרכים יש בעולם
אז איך אוכל לבחור בדרך
שבה אלך לי עד הסוף
ויהיה לי טוב.

כל כך הרבה מילים יש בעולם...

 


 - השיר בביצועו של אריק איינשטיין ז"ל


 https://youtu.be/hWJeqnsCIC4

פרי כוריזיה


נכתב על ידי נ*גה , 3/2/2018 16:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)