לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

נכתב הערב



  יום העצמאות 

לפני שלושה חודשים כשפתחתי את הבלוג שלי ,

 ממש לא ידעתי

 מה יהיה בתוכו, ואם בכלל יהיה לי מה לכתוב

או להביא בפני הקוראים  השונים בפוסטים.

 בד"כ אני אוהבת לשים צילומים שלי בבלוג.

 בעידן המצלמה הדיגיטלית

 זה פשוט.

למדתי לערוך מעט, לשנות גודל , לחתוך ואני נהנית.

 

היום רציתי לספר על ההרגשה שלי הנכֵאה  במשך כל היום ,

 התלבטתי,

 אבל הרי בשביל זה יש יומן רשת, המכונה בלוג

המילה "בלוג" היא צירוף של המילים מ : Web- רשת ו-Log     (יומן

 

 

 

אמש כתבתי על המסיבה  אליה   הלכנו .

 כל שנה –זו כבר מסורת- אנו הולכים לאותם חברים .

 הם מזמינים עוד אנשים , שרובם אנחנו מכירים .

כל אחד מביא מאכל  .

הפעם ממש ברגע האחרון החלטנו ללכת .

אני הייתי מעט חולה ממוצאי שבת ומצב הרוח היה

 "על הפנים"- כמו שאומרים ...

על הפנים –דו משמעותי ....

בשבת חטפתי אלרגיה לחתול מסוים .

 כבר ידעתי שאני  אלרגית אליו, ולא נגעתי בו ,

 אך נגעתי, מסתבר בדיעבד , במי שנגע בו ....

 ואז התחילו הצרות....

עפעפי העיניים התנפחו , הפנים היו אדומות וזה דיי גרד.

 לא עשיתי דבר, ידעתי שזה יחלוף מאליו.

אך ההרגשה הכללית היתה גרועה ומעצבנת...

ולזה הצטרף שיעול טורדני, שבהתחלה לא ייחסתי אליו חשיבות.


יומיים  חלפו וחשתי קצת טוב יותר, החלטנו לצאת ולא להִשאר בבית , 

הכנתי עוגיות טעימות

( תמיד אפשר להביא בקבוק יין או משהו קנוי, אך רציתי משהו מעשה ידי)

כאמור נהנינו מאוד.

בשנה שעברה, לרגל 60 שנות מדינה לחלק התרבותי , 

הבאנו קטעי הסטוריה  קצרים   על המדינה.

חולקנו לפי עשורים, צֵרפנו שירים מתאימים.

היה מנגן באקורדיון שליווה אותנו בשירים.

השנה הוזמנה להקה ממוצא רוסי - שלושה גברים

שנגנו בלהט מִגוון שירים מכל הזמנים .

הכלים היו כינור, אקורדיון ובלליקה –קונטרבס  (היחידה בארץ)

שבנו הבייתה ב-2 וחצי אחר חצות .

החברים גרים מעבר לרחוב שלנו, לא הייה לנו בעיית חנייה....

 וזהו...

 כאן התחילה הבעיה ...

לאחר ששוטטתי במספר בלוגים והגבתי פה ושם ...

התחיל ליל השימורים שלי...

לא הצלחתי להרדם עד 6 בבוקר !!

 

היום בליתי את היום בבטלה גמורה .

ההרגשה הכללית היתה לא נעימה, מלווה במועקה.

הורדתי למחשב תמונות שצלמתי אתמול במסיבה..

הפתעתי אותם לטובה ,

 כשהבאתי מצלמה.

 ערכתי את הצילומים,

 כדי שאוכל לשלוח לחברים.

שוטטתי במספר בלוגים ,

 אך לא עשיתי מעבר לכך כלום .

 כן, צָפיתי בתוכנית על הגששים" המיתולוגיים

 

ובאיזשהו סרט בערוץ הסרטים.

( אני ממש לא צופה בטלוויזיה לאחרונה)

 

 כשאני עייפה גם אינני אוכלת ( השיעול עוד מציק קצת)

 ומספיק לי קפה ותה.

האיש שלי , למזלי לא מתלונן ,

והוא הפתיע אותי . אני ליד המחשב

והוא ...במטבח , מכין תבשיל

( אף פעם לא בישל, התחיל להֵנות מזה לאחרונה)

 

טוב, כאן אפסיק .

 נצא להליכה קצרה  לשאוף אוויר צח ולחלץ את העצמות....

 



 

 

חזרנו, סוף סוף אכלנו...

 זהו, מקווה שמצב הרוח ישתנה , עלי להיות בכושר

למרתון ריקודי עם ביום ששי של ריקוד  עם נוסטלגים

( ואמצע הדרך)

 

אתם מוזמנים  

ואם אפשר עוד משהו שקשור ליום העצמאות 


                                             
            

בשנת 1948 מאז הוקמתי והוכרזתי כמדינה,
אני רואה את השינוי בתוכי מדי שנה.
רואה את שנות השגשוג והפריחה
מול רגעי הכישלונות והדעיכה.
קוראים לי "ארץ זבת חלב ודבש"
או "ארץ הקודש" עם היסטוריה של ממש.
יש בי טבע, תחבורה, תעשיה ומסחר
יש בי גם שפע וגם מעט מכל דבר
יש בי תרבות ומוסיקה נהדרת
יש לי לאום ושפה עברית לתפארת
יש בי אנשים שלא תראו בכל העולם
ויש לי לב רחב לאכלס את כולם
רק חסר לי עוד דבר אחד כדי שהכל יהיה מושלם
דבר עצום שיגרום לי אושר וגאווה מכולם
משהו חיוני להפיג את המתח ולעצור את הכאב,
שיוסיף ביטחון ויחמם את הלב
משהו אחד שאוכל להשלים בעזרתו את החלום
אני כבר בת 61 - בבקשה תביאו לי שלום...

  

 


    
נכתב על ידי נ*גה , 29/4/2009 23:15  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום העצמאות ה-61






ישבנו הערב אצל חברים , שרנו שירים וגם רקדנו, כמובן לא פסחנו על האוכל . 
 שיר אחד  הנה לפניכם:

אנחנו לא נפסיק לשיר
 
מילים: חיים חפר
לחן: דובי זלצר
 


אם יהיה רע, והמיסים עוד יעלו
ובמוסקווה, השערים ינעלו
והסוכר, גם הוא עוד יעלה במחיר
אנחנו לא, אנחנו לא נפסיק לשיר

לא נפסיק לשיר
לא נפסיק לשיר
לא נפסיק לשיר
לא נפסיק לשיר

אם הבנזין, מתל אביב עד רמת גן
עולה לך, כמו סוף שבוע ביפן
ואם באו"ם, אומרים תיסוג וגם תחזיר
אנחנו לא, אנחנו לא נפסיק לשיר

לא נפסיק לשיר...


מה לעשות, זוהי ארצנו היחידה
עוד יהיה טוב, ואין זו אין זו אגדה
ועוד נזכה, לראות זריחה של יום בהיר
ולכן אנחנו ממשיכים לשיר

לא נפסיק לשיר...     

                  



                    

נכתב על ידי נ*גה , 29/4/2009 02:15  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הזִכּרון





יום הזִכּרון  

 

יום  עצוב וקשה , רגשות צָפים ועולים

מה שמתרחש בלב קשה להביע במילים  .

 

ילדים רכים שעומדים לשמע הצפירה

ושואלים: "אמא, למה?"

 

 

זִכרונות  קשים ,

שאותם לא שוכחים 

שירים נוגים, מרגשים

שאותם אנו אוהבים ♥

בלב מועקה,

ובזווית העין דמעה.

 

אני מבקשת רק להביע את התקווה לימים אחרים

 של שלום אמיתי עם השכנים 

 

 

המלחמה האחרונה

 
מילים: חיים חפר
לחן: דובי זלצר

   

 

בשם כל הטנקיסטים ופניהם המאובקות
אשר עברו את כל האש והשחיקות,
בשם הימאים אשר פשטו על הנמלים
ועיניהם כבדות ממלח וגלים.

בשם הטייסים אשר פרצו אל קרב זועם
ונצרבו באש טילים ואש נון מם.
בשם הצנחנים שבין עופרת ועשן
ראו אותך, כמו מלאך, מעל ראשם.

אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה
שזאת תהיה המלחמה האחרונה.
(אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה
שזאת תהיה המלחמה האחרונה)

בשם התותחנים אשר ברסק הפגזים
היו עמוד האש לאורך החזית,
בשם חובשים רופאים שבנפשם ומאודם
החזירו רוח וחיים, השיבו דם.

בשם הקשרים אשר קולם קרע לילות,
בשם כל הגייסות והחילות,
בשם כל האבות אשר הלכו לקרב נורא
ושרוצים לשוב אלייך חזרה -

אני מבטיח לך ילדה...



  

נכתב על ידי נ*גה , 27/4/2009 19:18  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה כ"כ מיוחד בישראל ?


 אז מה כל כך מיוחד בישראל?


  אצלנו במטבח: 
 הפיתה- עיראקית
הקפה- טורקי
הגבינה- בולגרית
הסנדוויץ'- טוניסאי
הפיסטוק- חלבי
השוקולד- בלגי
הלחם- צרפתי
הוויסקי- סקוטי
הזיתים- סורים
ההמבורגר- ספרדי
הבירה- אירית או גרמנית
הלבנה- דרוזית
המרק- תימני
הסלט- ערבי
המטבח דני
האורז- פרסי
השניצל- וינאי
הקוסקוס- מרוקאי
הפפריקה, הבלינצ'ס והגולש- הונגריים
הגלידה- אמריקאית
 אפילו החפצים שלנו :
המפתח- שוודי
השעון- שווייצרי
הסיגר- קובני
התריסים- ונציאניים
הפאה- נוכרית
הפסנתר- רוסי
הקרמיקה- איטלקית
המכונית, החלקת השיער וסכין החיתוך- יפניים
 האנשים מסביבנו :
המטפלת- פיליפינית
המאהב- לטיני
האמא- פולנייה
הדוד- מאמריקה
 אז מה כבר השאירו לנו ? 
הדייקנות- יקית
היופי- אקזוטי
המוזיקה- אתנית
החושך- מצרים
הנחמן- מאומן
הלחן- עממי


 אהה טוב.. רק החוצפה,ישראלית    

 ואוסיף : הפלאפל  



 האחווה, הזִכרונות  ולא  נשכח את הרֵעות 


 חג עצמאות שמח מחויך ומהנה לכם ולכל בית ישראל





נכתב על ידי נ*גה , 26/4/2009 00:20  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,421
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)