לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

למה כובע?


 

 

ובכן, החתונה המלכותית נערכה ברוב כבוד והדר

 

[ראיתי חלק  מהמופע המלכותי  בין עיסוקי הבית]

  

 וחשבתי שמזג-האוויר קבל אותם בסבר פנים יפות

 ומזלם שלא היה גשום וסוער כמו אצלנו הלילה והבוקר....[סוף אפריל]

 

 בערב חגגו הצעירים והצעירים יותר

וזהו..יום חדש...

מקווה שקייט תתאקלם בביתה החדש ...

 

                            ***

אבל קשה לעבור לסדר היום מבלי להזכיר את הכובעיםקריצה

שבהם מתהדרים האנגלים באירועים חגיגיים .

זכורה לי התמונה מההצגה והסרט:"גבירתי הנאווה"- פיגמליון

 בו  לייזה דוליטל עוד התנהגה כמוכרת פרחים קטנה....

 

והנה למי שפספס....

 

 הנסיכות מיורק

 

ביאטריס ויוג'ין



 


  ויקטוריה בקהאם

 

 קרול מידלטון - האם המאושרת





 

מלכת אנגליה בלבוש סולידי

 








צ'ארלס  וקמילה




ובלי כובע אבל יפהפיה

אחות הכלה : פיפה מידלטון

 



 

*כל הזכויות שמורות לצלמים שנכחו שם.

 

והיפה מכל הנסיכה הפרטית שלי :







כל הימים, כל הימים
חולמת אני על כובע קסמים.
כובע קטן, מקושט נוצה,
העושה כל מה שאני רוצה.

(לאה גולדברג)

נכתב על ידי נ*גה , 30/4/2011 14:09  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואהבת לרעך כמוך !


 

בספר ויקרא כתוב : ואהבת לרעך כמוך!

 

 ורבי עקיבא הוסיף : זה כלל גדול בתורה!

 

והנה מסתבר

 

 ש- 24,000 תלמידיו של רבי עקיבא ,שכולם היו גדולים בתורה, 

  לא נהגו כבוד זה בזה,

 כפי שמספר לנו התלמוד ,

ולכן  כל תלמידיו של רבי עקיבא מתו במגפה בתקופה זו של ספירת העומר .

   אחת הסיבות למנהגי אבלות בימים אלה .

 

  מה שאומר , וחבל שכך , שכבר בעבר הרחוק

   שררו בין בני האדם   חוסר התחשבות

 חוסר פרגון, חוסר סבלנות וסובלנות...!

 

 http://youtu.be/xXQ9Ce0v5LQ        ואהבת  לרעך כמוך !

 

               מי יתן ונבין איש את רעהו !

נכתב על ידי נ*גה , 29/4/2011 23:12  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגבר של חיי :)


 

 

  מצאתי את הגבר של חיי .

כיצד לא הבחנתי בו, בגבר האידיאלי , והוא כה קרוב אלי,

ממש מתחת לחוטמי.

הוא גבוה ונאה, בעל מקצוע חופשי ובעל ממון, אדיב, רגיש ומתייחס.

הוא מעולם לא דחה אותי,

תמיד שמח לשמוע את קולי, מתעניין בשלומי בלבביות,

גם אם חלפו חודשים רבים מאז שהתקשרתי אליו לאחרונה

הוא ממהר לקבוע איתי פגישה, מיד לאחר שהזדהיתי בטלפון.

 

מעולם לא אחר לפגישה איתי ,ותמיד מחכה לבואי

הוא מכניסני אל חדרו ממוזג האוויר

ומייד מגיש לי כוס מים קרים.

הוא מושיב אותי על כורסא נוחה

ובעצמו מתיישב על כסא ללא משענת.

הוא כותר לי כתרים, מספר לי ספורים

לעתים ברקע מוזיקה נעימת צלילים

ואינו מצפה שאשיב בדברי חוכמה....

 

הוא דואג לדיאטה שלי

וגורם לי לצום לאחר כל פגישה איתו.

 

הוא משוחח עימי על גשרים, זהב וכסף - ותמיד במאות ובאלפים

הוא הגבר היחיד שאינו מנסה להשתיק אותי או לסגור את פי-להפך !!

 

הוא תמיד תמיד רוצה לראותני שנית

וממהר   לקבוע איתי פגישה, שמא אתחרט.

 

הגבר האידיאלי ואיך לא הבחנתי בו -ממש מתחת לחוטמי

 

                רופא השיניים שלי !

 

         

         

*[לא אני חִבּרתי...קבלתי במייל]

נכתב על ידי נ*גה , 28/4/2011 12:15   בקטגוריות הומור  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירת הים


 

  ביילע   הזכירה לי שאתמול קראו/שרו את 

  •  שירת הים - שמות ט"ו - הזמנה לפיוט  בבית הכנסת

    ואני שאוהבת ללכת לאורך הים ,
  • ונושאת עימי תמיד מצלמה
  • לא יכולה להפסיק להתפעל  משירתו...

    בגוונים  כחולים -ירוקים וטורקיז

    ובכל הזדמנות מצלמת,

    וכל תמונה לדעתי שונה מקודמתה....









    [צולמה מרחוק,הילד והכלב היו כל הזמן בתנועה]

     

    ויש גם שחיינים -שחייני כל השנה....







    ועוד תמונה שצולמה בדרך חזרה....

      מטיול קצר בצהרי היום בשביעי של פסח.

     



    נכתב על ידי נ*גה , 26/4/2011 14:01   בקטגוריות ים, צילומים  
    43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
     



    לדף הבא
    דפים:  

    Avatarכינוי:  נ*גה

    מין: נקבה

    תמונה



    פרטים נוספים:  אודות הבלוג

    110,419
    הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
    © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
    האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
    כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)