לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

.


 

 

 קרה לכם

שכתבתם פוסט

ועוד פוסט

ועוד אחד

והשארתם

בטיוטה ? ....

 

שלי נותרו כעת בטיוטה

ומצרפת (רק) את השיר של אגי משעול

( מצאתיו אצל הבלוגרית ג'וליאנה)

 

 

שוּם מְאָהֵב לא יִתְחָרֶה
בַּנּוּגוּת הַמְּתוּקָה שֶל יֵצֶר הַבְּדִידוּת שֶלִי
כְּשֶאֲנִי שָבָה אֵלַי
סוֹף סוֹף מִן הַמַּסָּע –
מְדַדָּה קְצָת וַחֲבוּלָה
עִם זאת חֲמוּלָה וּמֻכֶּרֶת

 

וְנֶאֱסֶפֶת אֶל זְרוֹעוֹתַי
הַלַּיְלָה
וּמְגִיפָה.


(מתוך ספר השירים: "ביקור בית"/ אגי משעול. הוצאת הקיבוץ המאוחד 2009)

 

והצילום לסופו של יום...


 

נכתב על ידי נ*גה , 27/4/2016 22:30  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורזת זכרונות


 

 

 בעודי ממתינה לבדיקה אצל רופא העיניים

גליתי על שולחן קטן בחדר ההמתנה

 מזוודה קטנה ובה עלונים

עלונים לפרסומת כלשהי

 המזוודה הנוסטלגית עם הפרחים האדומים ועוד

משכה את תשומת לִבִּי

הסרתי את המפית המבריקה עם קישוטי כסף מעל השולחן

הוצאתי את העלונים

( לא יודעת מה חשבו האנשים בחדר ההמתנה

אולי שאני משונה)

והוצאתי מתיקי את המצלמה

( יש לי כזאת קלת משקל ודיי קטנה)

וצלמתי ...

 

  במזוודה הזֹאת החלטתי לארוז זכרונות

  הזכרונות מחג הפסח בילדותי

לחג הזה ( כמו בראש השנה) אמי קנתה לי בגד חדש ונעליים בצבע בהיר

בחג  הזה ערכנו ליל סדר כהלכתו

פעם אצלנו בבית ופעם אצל  דודי

מידי פעם היו גם אורחים אחרים

וזכור לי גם ליל סדר אחד שאמי נאלצה לעבוד בערב החג

אבי , אחי ואנוכי חיכינו לה עד שתשוב וחגגנו ביחד ( לא יודעת למה פתאום מקרה זה יוצא דופן עלה בזכרוני)

אהבתי את השירים, קריאת ההגדה וההסברים

מתנות לילדים

במשך השנים

כשגם אנחנו הפכנו למבוגרים הסדרים השתנו

עדיין חוגגים ליל סדר

אבל כבר חסרי סבלנות , אני מודה, בקריאת ההגדה

ליל הסדר כבר לא בדיוק משפחתי כמו שהיה

בזכרוני עדיין מהדהדים צלילי השירים

ריחות וטעמים שהיו ולא ישובו יותר

ככה זה בחגים

במזוודה שמורים הזכרונות

מזוודה עם פרחים לזכרונות יפים , רגשות , מחשבות...

 


 

ולכל מבקרי הבלוג

שלוחה ברכת חג נעים , טעים ושמח !






 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 20/4/2016 17:17   בקטגוריות חגים, פסח, זכרונות  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש הגיע, פסח כאן!
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


 

 

 הקישור הזה

( תודה 'כמו מניפה' הוא מהפוסט שלך )

 

 

הביא אותי שוב לחשוב כמה אנחנו יכולים לעזור לזולת בדרך הנכונה ביותר

ואני מתכוונת

להקשבה שלנו

לתמיכה

לחיבוק

לשקט

לשבת ליד

לפעמים לאחוז ידיים

לפעמים לנסות לתת עֵצה

ואני מתכוונת

גם לאנשי מקצוע ויש כל כך הרבה

( פסיכולוגים, עובדים סוציאלים,אנשי חהוך והוראה,יועצים ,מאמנים! ועוד...)

כולם מנסים לעזור בדרך הטובה ביותר

אבל האם באמת מצליחים לעזור

האִם באמת מצליחים לנחם כשֶרע ? כשקשֶה? כשהדרך מפותלת ?

פעם

מישהו אמר לי : כשכואבת לי השן

אני חש כאבי שניים

זאת השן שלי

את לא יכולה לחוש כעת כמוני...

 

הקישור הנ"ל שמצא חן בעיני הביא אותי להרהורים שכאלה...

נכתב על ידי נ*גה , 13/4/2016 22:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)