כבר שנים רבות יש לנו מתקן מים של צינור מעל הכיור עם מערכת סננים ומיכל מתחת לכיור.
אחת לשנה החליפו סננים תמורת 300 שקלים!
נציגה מהחברה היתה מתקשרת במועד פחות או יותר קבוע ,
נשלח טכנאי והמים היו יוצאים צלולים ונקיים וללא אבנית בקומקום.
השנה משום מה לא יצרו קשר . ניסיתי להתקשר למספר הטלפון שיש לי.לא היה כל מענה והחלטתי להמתין
בינתיים
( חשבתי שאולי החברה פשטה את הרגל או נעלמה לה משום מה)
לא טרחתי לבדוק.
בינתיים...
קבלנו חשבון מים 'מנופח' ובבדיקה של שרברב , התגלה שאותו מתקן מים גרם לנזילה ובזבוז
( אגב; העירה השיבה לנו חלק מההתשלום).
נתקנו את המתקן , שתינו מים מהברז ( יש לנו חבר שהוא מהנדס מים ולטענתו כל מתקני המים הם בזבוז מיותר )
את האבנית בקומקום פתרנו על ידי מסנן 'בריטה'.
ולפתע...
באחד הימים הגיעה שיחת טלפון מהחברה הנ"ל .
בזאת הלשון: הגיע הזמן להחליף סננים !
לשאלתי מדוע לא התקשרו עד עכשו ומדוע לא ענו לי לצלצולי הטלפון שלי טענו שכנראה טעיתי במספר-מוזר!!
ואז...
הגיע טכנאי נמרץ ! אמר שיש להוציא את המיכל (אוסמוזה) הוא זה שמבזבז לנו את המים ,יחליף סננים אבל יש לשלם ביטוח.
ואם אינני רוצה לבטח . אז העסקה מבוטלת והוא ילך כלעומת שבא.
הבנתי שאם ברצוני מים צלולים וקומקום נקי ללא אבנית אין לי כל ברירה.
הוא סילק את המיכל שתפס מקום נכבד מתחת לכיור, החליף סננים והלך לו.
מהחברה הבטיחו לי שתשלום הביטוח מבטיח לי כל ביקור טכנאי חינם וכמובן אם יש צורך בתיקון.
לאחר כשלושה ימים ראיתי שיש אבנית בקומקום,טלפנתי לחברה ואמרתי שאם מתקן המים לא עונה
לדרישותי שיקחו אותו ונבטל את העסקה.
זה היה לפני חג ובקשו ממני להמתין עוד מספר ימים אולי העניין יסתדר ויחזרו המים הצלולים.
לאחר כחמישה ימים טלפנתי שוב. הטכנאי שהבטיח לבוא לא הגיע עקב תקלה ברכב שלו.
טלפנתי שוב, לא ענו.
השארתי הודעה ב'שרות לקוחות' ושוב סיפרתי והסברתי את הבעיה.
אמרו שישלחו שוב את הטכנאי לבדוק , הגיע אותו טכנאי , הוסיף עוד סנן( בדיוק שתי שניות) ניסה ליצב את הברז שנע על צירו
ואמר שכעת הכל יבוא על מקומו .
עברו עוד מספר ימים ועדיין אבנית בקומקום !! הברז נע וזז לו עם כל נגיעה.
טלפנתי שוב ...ושוב נשלח טכנאי.
(שוב בקשתי לבטל את העסקה, הביטוח יקר מידי
וחברה ספרה לי שהם קנו מתקן כזה ב-100 שקלים ומחליפים בעצמם סננים כל שנה,
אך לא הסכימו לבקשתי )
הפעם הגיע טכנאי אחר .
שאל מה הבעיה וכשהסברתי והוא פתח את הארון שאל אותי: מדוע הוא הסיר את המיכל?
אמרתי שההוא טען שזאת השיטה החדשה והיא חוסכת מים.
הטכנאי ה'חדש' אמר שזאת טעות. הוא יוסיף מיכל קטן ( שלא תופס הרבה מקום) ואז יהיו מים צלולים וללא אבנית בקומקום!
התפלאתי ושאלתי אותו: האם אין מדיניות אחידה בחברה?
האחד בעד מיכל !
השני ללא מיכל !!
ואני ...מה אני מבינה?
אמרתי לו שאני לא מוסיפה כל תשלום , גם כך הביטוח שלהם מוגזם!!
הוא ברר בחברה ואכן נאמר שאין עלי להוסיף תשלום נוסף.
שוב רחצתי היטב את הקומקום , בהתחלה עוד היו שאריות אבנית ויש לציין שכעת הקומקום נקי!
המים בהתחלה לא היו טעימים ואו שהתרגלנו או שהם שינו את טעמם
( יש בכלל טעם למים?)
הטכנאי החדש הציע לי לערוך ניסוי כדי להוכיח שהמים מהמתקן יוצאים צלולים ומים הנמכרים בבקבוקים לא!
הוא אמר לי למלא בקבוק עם מים מהמתקן ולשים במקפיא יחד בקבוק נוסף עם בקבוק מים מינרלים( לא חשוב מאיזו חברה)
לאחר שהמים יקפאו להוציא להניח על השיש וכעבור חודש אראה הבדל במים .....
מעניין!
ואתם סוחבים בקבוקים?
יש לכם מתקן צינור מעל הכיור ?
בר מים ( עם מים חמים/קרים)
או פשוט שותים מים מהברז?
בחיפוש באינטרנט יש דעות לכאן ולכאן....