לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

...






[מהאתר : מנפלאות התבונה]
נכתב על ידי נ*גה , 31/7/2013 10:42  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחות עם אלהים...


 

 

 בקצה הרחוב בו אני גרה ישנה מכולת

מעין  מכולת שכונתית  [למרות שאני לא גרה בשכונה]

המבוגרים הגרים בסמוך קונים שם כמעט את כל המצרכים

האמהות קונות לחמניות טריות בבוקר וחלב

הילדים קונים שם שלגונים בשובם מבית הספר

פועלים שעובדים באתרי בנייה בסמוך קונים שתייה קרה  

 

וגם אנחנו נכנסים אליו לעתים קרובות

 

בעל המכֹלת אוהב לדבר

מספר חויות, משתף

מכיר את כולם

הרוב קונים שם ב'הקפה'

יש לו כרטסת מסודרת לפי שמות.

 

היום כשנכנסתי למכֹלת לקנות מספר מצרכים וספרתי לו על אבלי

הוא נזכר איך מִהר מעבודתו כאשר אימו נפטרה

וכמה קשה לו היה ...

 

ואז הוא ספר לי שהוא משוחח רבות עם ההוא מלמעלה (כך אמר),

עם אלֹהים !

ושואל אותו:

 אם אנחנו עם הבחירה שלך , עם סגולה !

מדוע הסבל לא מסתיים

מדוע הצער והיגון מנת חלקנו ? !

פיגועים,אסונות , תאונות, מחלות ועוד ...לא עלינו....

 

והוסיף :

" ואני בכלל לא מזכיר את השואה , שעברה על עם ישראל ואת הילדים הרכים שנספו שם...."

 

 

לא היתה לי כמובן תשובה לאיש העמל כל כך קשה ולבוש  בגופיה אפורה....

 

 

נפרדנו בברכת שבת  שלום ובתקווה !

 





נכתב על ידי נ*גה , 26/7/2013 14:30  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב לי מאוד


 

 

לצערי הרב

 

המחותנת שלי(אמא של הבעל של בתי) 

 

נפטרה ....עצוב

 

 

 

 

 

ואיך מסבירים לילד שסבתו לא איתנו יותר ?....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(סליחה עם הקוראים , שאינני מאפשרת תגובות לקטע ואני מודה מראש למנחמים...)

נכתב על ידי נ*גה , 25/7/2013 12:14  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמא


זה היה בט"ז באב

 לפני אחת עשרה שנים

הלכת מאיתנו לעולמים....

 

מאז חלומות,  געגועים (פוסט שכתבתי ביום הולדתך) , מחשבות רבות

והמון זכרונות...

 

באחד הפוסטים לזכרה של אמי שלח לי  שדות את  תרגום   השיר

 

ואני שוב מודה לך איש יקר .

 

 

 
מתוך A Second Treasury of Kahlil Gibran

המילה היפה ביותר על שפתיו של אדם.
אמא,
אין יפה כקריאה אמא שלי.
מלאה בתקווה ואהבה,
מתוקה ונדיבה,
הבאה מעומק הלב.

אמא היא הכל –
היא נחמתנו בעת צער,
תקוותנו בזמן מצוקה,
וכוחנו בעת חולשה.
היא מקור לאהבה,
לחמלה,
לאהדה,
ולסליחה.


 הוא אשר איבד את אימו
אבדה לו נשמה טהורה
שברכה שמרה אותו .
 
 
*לאחר עריכה- 
 


 קישור לשיר שתרגם שדות
נכתב על ידי נ*גה , 23/7/2013 13:18   בקטגוריות אִמִי , געגועים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)