לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מונה נונה

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009


פרק 2

 

 

בועז:"בוקר טוב"

בועז:"ענבל?"

בועז:"קומי בוקר"

ענבל:"הא?!"

בועז:"יש לנו פגישה קומי"

ענבל"אני לא קמה ותעזוב אותי"

בועז:"את קמה וזה סופי אני לא מתווכח איתך. אנחנו נפגשים בעוד שעה עם אמיר"

 

 

***

 

 

"מה את אומרת?, בסדר, אני עם ענבל בדרך לאמיר, כן יהיה בסדר,לא יודע מתי נחזור, שבוע הבא הבדיקות, דברתי עם בני הוא צריך להעביר לך, מה?, לא, כן, שבוע הבא נראה לי, ענבל?כן היא פה לידי אמרתי לך אנחנו בדרך לאמיר....

 

בועז, טלפון, הרדיו הפתוח בתחנה לא ברורה ורעש התנועה, הפיח, החום ואור היום היכו בי כברק. רציתי לחזור הביתה להיות לבד לחשוב לבד ולהחליט לבד אבל הייתי סמרטוט. אמיר הוא פסיכולוג. פסיכולוג מיוחד כזה שעולה לבועז הרבה כסף. בועז רוצה שאני ידבר איתו אבל אין לי מה לדבר עם אמיר הוא לא מבין כלום ורק שואל שאלות עם מבט כזה בעיינים של פסיכולוגים שחשים ת'צמם.

 

בועז סיים לדבר בטלפון וחזר לטפל ברדיו עם יד אחת על ההגה.

בועז הוא אחי הגדול. הוא גדול ממני ב8 שנים הוא נשוי ויש לו אישה סנובית ו2 ילדות מתוקות, הוא בן 29 ועובד במוסך. הידיים שלו כל הזמן שחורות מהגריז והוא אוכל בבוקר בשר, בצהריים בשר ובערב בשר והוא בטוח שהוא הבנ"א הכי בריא בכדור הארץ ושלו לא יקרה כלום. הוא הכל יכול. כשהוא נמצא כלום יודעים שהוא קיים ובכל מקום שהוא הולך הוא פוגש חברים. אני מאוד אוהבת אותו אבל לפעמים הוא ממש מעצבן אותי עם כל הרעש וההמולה שהוא יוצר סביבו ובכלל.

בועז מכיר את אמיר עוד מהצבא הוא היה מפקד שלו והוא מאוד סומך עליו רק ש...

אמיר הוא סיפור בפני עצמו...

נכתב על ידי מונה נונה , 18/2/2009 20:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונה נונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונה נונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)