לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tears fallen from the sky...


לחץ על כפתור ההרס העצמי והתחל מחדש.

כינוי:  Poison girl.

בת: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006


אוקי למה זה חייב לבאס אותי תמיד זה שאני מודדת בגדים ואין את המידה שלי והבגד עצמו יכול להיות הכי מדהים בעולם אבל הוא קטן עלי

אוף אני והקטעים שלי.

 

חברה שלי סיפרה לי שהיא ראתה באוקראינה אבזם מדהים כמו שאני תמיד עכשיו חולמת עליו ואולי הוא יהיה שלי עוד כמה חודשים כי יקנו לי אותו^^

אני מעדכנת כאן יותר מדי יוצא שכימעט כל יום אני באמת צריכה להפסיק לבלות הרבה זמן מול המחשב.

 

 

עידכון: היה סמיילי וכבר אין לא היה לי נוח איתו.

נכתב על ידי Poison girl. , 15/4/2006 23:15  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPoison girl. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Poison girl. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)