לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימפל פלאן - פאנפיק


פאנפיק על סימפל פלאן . מקווה שתאהבו ותהנו (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

פרק 8


 

'אורח ?' חשבתי לעצמי .. מוזר .. S:

"מה..? מי זה אנה?" שלחתי בסקרנות ..

ראיתי שפייר מסתכל עלי אז חייכתי

 

~נקודת מבטו של דייויד~

ראיתי שמישל מסתכלת על פייר ושניהם מחייכים

 

כוסאמא של פייר .

 

~בחזרה לנקודת המבט של מישל~

העברתי את המבט שלי לדיוויד.. הוא הסתכל על פייר , במבט מוזר כזה , כמו של שנאה ?

מה עובר עליו .. ?

הרטט הקפיץ אותי

"לא לטלפון, תבואי"

 

הם סיימו לנגן ופייר בא נתן לי נשיקה והתיישב לידי

שוב דייויד עם המבטים שלו ..

"נו מה את אומרת??" שאל סאב

"אתם יודעים מה אני חושבת עליכם !! מדהימים !" חייכתי

כולם צחקו

"מישל אני יכול רגע לדבר איתך בחוץ?" שאל אותי ג'ף

"כן בטח.." אמרתי קצת מבולבלת ויצאנו החוצה

"מה קרה??" שאלתי מודאגת

"לא, לא קרה כלום.. רק רציתי לבקש ממך משהו.. היום שני באה לפה, והיא גרה בעיר אחרת והיא עוברת לפה עוד כמה זמן, רציתי לדעת אם את תוכלי אולי להראות לה את הסביבה, את הקניון קצת אולי.." שאל ג'ף

"כן בטח! ברור! מתי היא תבוא?" חייכתי, שמחתי לעזור לו..

"זהו ש.. היא תגיע עוד עשר דקות.." הוא אמר

"עשר דקות..?" אמרתי וחשבתי מה אני יעשה עם ה'אורח' שלי

"בטח" אמרתי

"וואי תודה מישל.. אני בטוח שהיא תשמח לעשות את זה עם בת מאשר איתי"

"בכיף.." חייכתי וחזרנו לכולם

התיישבתי ליד פייר והוא שאל מה קרה..  הסברתי לו והוא הנהן בהבנה

"אנה אני יגיע בערב, תגידי לו שיחכה" שלחתי וקיוויתי שהיא לא תכעס

"טוב משעמם לי!!" צעק פתאום דיווייד

"שש.. דיויד הנה קח עיתון ושב בשקט" אמר צ'אק נתן לו עיתון וליטף לו את הראש

כולנו צחקנו והוא אמר "כמו כלב קטן.."

דייויד חייך וקרא בהנאה את העיתון

פתאום הדלת נפתחה ונכנסה בחורה חמודה כזאת, יפה..

"שניי!!" ג'ף צעק והתקדם אליה

הוא חיבק אותה והם התנשקו קצרות

"בואי אני יכיר לך את השאר" הוא חייך והם התקדמו אלינו

"זה פייר וזה סבסטיאן, זה צ'אק זה דיוייד וזאת מישל, סיפרתי לך אליה, חברה של פייר, היא תראה לך את האזור" אמר והציג כל אחד

"היי נעים להכיר את כולכם, שמעתי עליכם המון" היא אמרה בקול מתוק

"אנחנו לא, כי מישהו פה לא סיפר!!" אמר דיוייד ועשה מבט לג'ף

'חח ישלו משהו ממבטים מה ?' חשבתי לעצמי

"טוב אז אממ שני רוצה ללכת?" שאלתי בחיוך

"כן בטח בואי נלך" היא אמרה

נתתי נשיקות לכולם ואחת גדולה במיוחד לפייר והלכנו

"טוב אז רוצה שנלך לקניון קודם? נעשה קצת שופינג?" שאלתי

"ברור!" היא אמרה והלכנו צוחקות לקניון

"יואוו מזה הגודל הזה??" שאלה כשהגענו לקניון

"כן, ישלנו קניון גדול" חייכתי

עברנו בהרבה חנויות והיא קנתה כמה חולצות ומכנס ואני 2 זוגות נעליים ושמלה

מוטשות מהשופינג הארוך הלכנו להתיישב בבית קפה

גיליתי שהיא ממש חמודה וישלנו הרבה במשותף, שמחתי שסוףסוף ישלי פה חברה.. כאילו, ברור שאני מאושרת עם פייר אבל צריך גם קצת זמן בנות לפעמים

פתאום הסתכלתי בפלאפוןן וראיתי ששמונה וחצי והיו לי חמש שיחות שלא נענו, מאנה.

"יואו!! לא שמתי לב לשעה!! אני חייבת לרוץ הביתה" אמרתי פתאום

"טוב לא נורא.. היה ממש כיף!" שני אמרה

השארתי כסף על השולחן נתתי לה חיבוק ורצתי הביתה

 

הגעתי הביתה מתנשפת וראיתי את אנה יושבת בסלון ומדברת איתו.

עם מייקל.

נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 25/4/2009 21:09  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 7


אהה כן רציתי להגיד לכם, הייתה טעות [כנראה ממש הושפעתי מהסיפור של שני] וקראתי לדמות הראשית אמילי, ובעצם זה מישל.. אתם יכולים לראות בפרק הראשון.. אז סליחה על הטעות חחח (:

תהנו D:

 


 

שניה אחר כך צלצל הטלפון. אנה קמה לאט כדי לענות

"הלו?" אמרה בקול חלוש ורועד
"כן..זאת אנה קליין.. כן.. אחות של מיכל לבור נכון.. הם מה? שלושתם?? והגיעו לישראל?? בבית חולים.. ומה שלומם??" 
הקשבתי לשיחה בעצבנות, מתה לדעת כבר פרטים
"כן.. תודה רבה לך" אמרה אנה בקול ידידותי
"הם בסדר!! הם בסדר!! מישלי הם בסדר!!" צעקה אנה
"אמרתי לך.. נכון אמרתי לך?!" הצטברו לי דמעות אושר בעיניים
"המטוס התרסק אבל הספיקו לחלק להם מצנחים,הם נפגעו קלות ועכשיו הם בבית חולים בישראל"
"אני כלכך מאושרת אנה" אמרתי וקפצתי עליה בחיבוק
פייר ירד למטה אחרי ששמע את כל הצעקות
"מה קרה?" שאל בתמימות
"קרה שהכל מצוין. הכל מעולה." עניתי ישר ואנה צחקה
התקרבתי לפייר וחיבקתי אותו חזק,אני כלכך שמחה שהוא כאן לצידי עכשיו
פייר חיבק אותי בחזרה והחיבוק שלו היה חם ואוהב
אנה עלתה למעלה ועשתה לי סימן שאני יכולה לספר לו
הלכנו לשבת על הספה, עדיין מחובקים וסיפרתי לו את הסיפור המאוד מאוד ארוך הזה
"וואו.. הם ממש ניצלו בנס הא?? יש להם מזל" סיכם פייר
"כן..אלוהים שומר עליהם" חייכתי
"נכון" הרהר פייר וראיתי שהוא בוהה בי
"מה..?" אמרתי בביישנות
"את פשוט כלכך יפה"
"מה יפה?? בטח העיניים שלי ממש אדומות כי בכיתי"
"זה לא משנה..את תמיד יפה, קבענו את זה כבר לא ??"
"אתה קבעת"
"אז זה אומר שזה נכון"
"אם אתה אומר..." צחקתי
Is everybody going crazy
שמעתי את הצלצול המוכר של פייר
יש לאנשים משו אם להפריע לנו באמצע עם טלפונים הא ??" צחק פייר
"הלו..? אבל אני עם מישל.. בסדר נבוא" אמר וניתק את הטלפון
"רוצה לבוא לחזרה..?" שאל אותי פייר עם חיוך מתוק
"יאללה.. אני רק יגיד לדודה שלי.." אמרתי ונתתי לו נשיקה
"אנה הלכתי לחזרות של פייר!" צעקתי ללמעלה
"אוקיי, תהני!" צעקה אנה בחזרה ויצאנו יד ביד
 
"היי כולם" אמרתי כשהגענו לחדר חזרות עדיין עם הידיים שלנו אחת בתוך השנייה.
אני מרגישה ממש בבית פה, בחדר חזרות, עם סימפל עם כולם
"היי" אמרו כולם במקהלה והתחלנו לצחוק
לאפחד מהבנים לא היה ממש כוח להתחיל את החזרה עדיין אז ישבנו ודיברנו.
לאט לאט נהיה שקט ושמנו לב שג'ף הלך הצידה לדבר בטלפון
היה ברור שכולם ציטטו לו אז באתי להגיד משו
"תקשיבו אני לא חושבת ש.."
"שששששששששששששש" אמרו כולם שוב במקהלה ושוב צחקנו
הם מתכננים את זה או משו?!
אז שתקתי ...
"מה..? עכשיו? אני לא יכול לבוא.. כן גם אני רוצה.. ברור שאני רוצה.. את יודעת שכן.." שמענו את ג'ף מתחנף בקול מתוק כלכך שרציתי להקיא
"אז אני ידבר איתך.. גמאני אוהב או.." אמר ג'ף אבל פתאום הוא שם לב שכולם היו בשקט מסתכלים עליו ומקשיבים לו
"אני ידבר איתך אחרכך שני טוב?" הוא אמר מהר וניתק בלי לחכות לתשובה
כולם הסתכלו כל אחד לכיוון אחר מהר
 
מידי פעם פייר נתן לי נשיקות קטנות על הראש, אז הרמתי את הראש ונתתי לו נשיקה
הוא חיבק אותי חזק והמשכנו להתעלם מג'ף
ג'ף התקרב לאט לאט לספות איפה שכולם ישבו ואמר בשקט
"אתם יכולים להתחיל עם השאלות שלכם עכשיו.."
"מיזאת?!"
"איך לא סיפרת לנו??"
"היא כוסית?"
"כמה זמן אתם מכירים??"
נזרקו שאלות באוויר כל שנייה ואי אפשר היה להבין כלום
"אוקי אוקיי אחד אחד !!" צעק ג'ף
"אז.. קוראים לה שני.. והכרתי אותה במסיבה, לפני שבועיים בערך ופשוט התאהבתי. וכן, היא יפה"
אמר ג'ף ובאמת היה אפשר לראות שהוא מאוהב
"אז מתי ניפגוש אותה?" אמר פייר
"אממ.. בקרוב מאוד אני מקווה" צחק ג'ף וראיתי שהוא מסמס משו
 
"טוב עכשיו שעברנו את זה, אפשר להתחיל עם החזרה כבר??" התעצבן צ'אק
הבנים קמו מפוחדים וכל אחד לקח את מקומו בבמה
 
הם היו באמצע when I'm gone כשהרגשתי רטט בכיס שלי, הודעה מאנה
"מותק את יכולה לבוא הביתה? ישלך אממ.. אורח"
נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 12/4/2009 23:23  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  עדי - פאנקפיק ס"פ

בת: 30

תמונה




2,101

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי - פאנקפיק ס"פ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי - פאנקפיק ס"פ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)