לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג טבעי

אז אני בת 19 עוד מעט (יאיי). שרה, מנגנת (מנסה להתקדם בגיטרה) וכותבת. ציניות (לייט) זה השם השני שלי, ואני אוהבת אותו :) לא הרבה מבינים אותי to the bottom וזה מה יש. אני אכפתית וסבלנית, לפעמים אפילו יותר מדי ואני נחמדה :) רוק&היפהופ רולז, דיכאון- בעע..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2009

אין כותרת


אז היום יום שישי ה 13   מוחעחעחע

ואני חולה -_-   למה?????  תמיד אני חולה כשהכי לא מתאים..

ומחר יום האהבה.. טוב, לא שהייתי עושה משהו מיוחד (סתם כי אין לי עם מי)  אבל זה עדיין מבאס להיות ככה 

אם כבר לבד, אז לפחות בריאים ושלמים 

 

מה אתם עושים היום/מחר?

נכתב על ידי , 13/2/2009 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ישןןןן


אין לכם מושג איזה ניירות הזויים מצאתי בקופסה הישנה שלי.. מכתבים למיניהם וכתבות על השירה שלי מגיל 9!! ותמונת פספורט מגיל 10.. 

זה מדהים כמה אנשים משתנים במראה בכמה שנים.. חח

 

אבל היה נחמד לראות את כל זה ולהיזכר פתאום בדברים נעימים

 

אתם גם צריכים לעשות את זה מדי פעם... לנבור בארון ולמצוא דברים נוסטלגיים שיעלו לכם חיוך

נכתב על ידי , 4/2/2009 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אודישן


החלטתי. למרות האודישן המפגר (בעליל) של "כוכב נולד" שנכחתי בו שנה שעברה ולא עברתי (אין לי מה להסתיר את זה. הייתה באמת שפיטה לא הוגנת, אבל אני לא אכנס לזה, כי כולם יחשבו שאני סתם מתבכיינת ומנסה להאשים אחרים כי זה הכי נוח..), אני ניגשת שוב השנה. הפעם- עם הרבה יותר חזרות לפני ואימוני קול, ולא בלחץ של  בגרויות וללמוד שיר אודישן חדש לגמרי ב 5 ימים.

 

עוד משהו להתחיל "ללמוד" אליו אחרי הפסיכומטרי.. אבל לפחות את זה אני אוהבת  

 אני מקווה שאני אצליח, ואם לא- לפחות אני יודעת שניסיתי ונתתי את הכל.

 

הבעיה היא.. שאין לי מושג איזה שיר לבחור, מכל המיליון שיש.. חח   כי אני לא ממש בקטע של שירים ישראליים. רק לאחרונה "גיליתי" את יהודית רביץ ומתי כספי, שהבנתי שהשירים שלהם הולכים חזק באודישנים. ועכשיו אני יותר מבולבלת מקודם, כי זה עוד בוכטה של שירים שצריך ללמוד..

 

אולי יש למישהו משהו להמליץ?  

נכתב על ידי , 1/2/2009 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

MSN:  ~(8)KarinA(8)~

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsingingfairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על singingfairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)