לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים שלמים על דף קטן ;]



כינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם את נוהגת לכתוב פוסטים לנושא החם?
ברוור, אלה מה לא תידעו מה קורה בעולם הזה??
אני חושבת שזה גם עוזר ועונה על שאלות...

האם את קוראת פוסטים שמפורסמים בנושא החם?
יאפ... זה ממש מעניין וליפעמים אני לוקחת רעיונות לנושאים.

האם הצעת פעם נושא לנושא החם?
כן מיליוני פעמים לפעמיים קיבלו את זה וליפעמיים לא...

אם את כותבת פוסט לנושא החם, את קוראת את ההוראות או מדלגת עליהן וישר כותבת מה שהבנת לפי הכותרת?
בשווור שאני קוראת את ההוראות... איך הייתי יודעת מה ליכתוב בשאלון הזה...

אם את כותבת פוסט לנושא החם, את קוראת קודם פוסטים בנושא כדי לראות מה אחרים כתבו כבר?
האמת אני קוראת גם בפוסטים אחרים והם נותנים לי רעיונות.

מה היה הנושא החם הכי מעניין, לדעתך?
אני חושבת שהנושא הכי חם היה הניסוי שכמה מדענים מכל העולם עשו.. כי כולם היו במטח והיה מעניין לדעת על זה.

מה עדיף, לכתוב לנושא החם, או לענות על שאלון שבועי?
שניהם, כי שניהם יכולים עזור ולענות על שאלות.

האם, לדעתך, הנושא החם צריך לעסוק אך ורק בנושאי אקטואליה, או גם בדברים יותר קטנים, אבל שחשובים לבלוגרים?
הוא צריך לעסוק בהכל!!! : )

נכתב על ידי , 1/2/2009 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





40
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstavoosh ;] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stavoosh ;] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)