לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Love.Angel.Music.Baby

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

קטע כתיבה לתחרות אייקון 2010 אני חושבת


טוב,אז שלום וברכה.

איזה מוזר זה לעדכן אחרי איזה חצי שנה בלי עידכונים אבל בסדר ממילא הבלוג שלי חסר פואנטה.

טוב אז ככה חברתי החמודה לוסי,כתבה גם קטע לתחרות של האייקון כנס מד''עב 2010 אז חשבתי למה לא לנסות גם מוציא לשון

 

 


 

 

אליס\עליסה\אליסה בארץ הפלאות.

תמיד הייתה התגובה הראשונה של האנשים ששמעו את השם שלי.

תמיד הכרתי את הספר והסרט אבל לא באמת נחשפתי אליהם עד לא ממזמן.

 

כמובן שקראתי את האגדה עליה, הרי איך אפשר כאשר אבא שלך קורא לך על שם גיבורה דמיונית מספר. 

אך בין כל הדמויות הדמיוניות שיש שם,בכל זאת זה מחובר למציאות איכשהו.

אני אישית,אף פעם לא חשבתי שאני דומה לה,לא בחיצוניות (הלוואי עליי להיות בלונדיניתלשון) וגם לא ממש באישיות.

את הספר המקורי שנכתב ע''י לואיס קרול ולא עיבוד כלשהו,קראתי בתחילת השנה.

כמובן הוא היה מקסים להפליא הרבה יותר מצויין ממה שאי פעם דמיינתי מהעיבודים האלה שקראתי,

אבל אף פעם לא ראיתי את אליס בצורה שכזו.

תמיד היא הייתה תמימה בעיניי,עליזה אבל שם היא הייתה סקפטית,חשדנית ושקועה בעולם קטן משלה.

אבל הדמויות המשניות כמו הכובען או הארנביב,פשוט מקסימות,

כמו כל התרחישים והסיטואציות האבסורדיות שאליס נקלעת לתוכן.

ובכלל ההומור שם והשירים הישנים מהתקופה של לואיס מעלים רגשות.

 

ובחזרה לתקופה שלנו;כמובן שלא יכולתי לפספס את הסרט הגאוני שבויים ע''י טים ברטון,זה היה סרט נהדר אבל הוא לא היה האגדה שהכרתי אז.

אליס לא נלחמה בדרקון כלשהו (למרות שהיה שם גריפון) או נלחמה בכלב ענק חסר עין,אבל בכל זאת לואיס הצליח ליצור כל כך הרבה השראה ומקום לדימיון אצל הרבה אחרים,ועל זה הוא יכול להיקרא גאון באופן מסויים.

 

"טוב,סיימתי",אני אומרת עכשיו לארנב.

"הגיע הזמן יקירתי" הוא משיב לי.

אולי אני לא דומה לה במראה,אבל בפנים,אני חיה בארץ הפלאות קריצה

 

 


 

אוקיי...

אזאז תודה שקראתם~

וקרדיט ללוסי שתמכה בי בהגיעני עד הלום! חיבוק

לכו לקרוא את הבלוג שלה,הוא מדהים.

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=657799

 

 

~~~~

 

אוקיי אז האירוע שאני רוצה לסקר זה המחזמר שנשמע לי מאוד משעשע (כי פקאצות,ערסים ואוהבי דמדומים הולכים להיטבח ללא רחם מוחע חיוך שטני

 לא,ברצינות אני נגד רצח).

http://www.iconfestival.org.il/archives/IconEvent/%D7%96%D7%95%D7%9E%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%9F-2010-%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%9E%D7%A8-

%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99

 

קישור לפוסט התחרות - 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=709428&blogcode=12026213

 

 

 

נכתב על ידי , 20/9/2010 01:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,603

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice In Drugland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice In Drugland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)