לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"just a little bit of danger"

כינוי:  Just_Gali

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

טוב, אז זה הסוף.


לצערי לא עמדתי במשימה, ונשארו לי חודשיים לחיות במקרה טוב.

אני בטח לא אכתוב פה יותר, תודה לכל מי שעקב ותמך, אני בפייסבוק עדיין אם אתם רוצים.

Gali Rosenbloom

 

אני משתדלת עכשיו לסיים את הספר שאני כותבת ולהוציא.. אז תקראו.. אם הוא ייצא אתם כבר תשמעו עליו.

 

שיהיו לכם חיים נפלאים, תעשו רק מה שאתם אוהבים ותעריכו כל דקה.

 

גלי.

נכתב על ידי Just_Gali , 24/5/2011 17:47  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust_Gali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just_Gali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)