לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  ChenBuriedAlive.

בת: 28

MSN: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

תשמרי לי עליה?


אני מחליטה לכתוב על זה

וזה הולך להיות קשה

כי זה קשה

וכי אני בספריה בבית הספר אחרי מתכונת באנגלית.

Tumblr_mk39fgttvn1rer3xko1_500_large

אבל

 

אני אוהבת אותך

באמת.

את אוהבת אותי

באמת.

 

אבל

 

את לא רוצה אותי

באמת.

אולי רק קצת 

אבל לא באמת.

 

ואני צריכה שיאהבו אותי

וירצו אותי

ויחשקו בי

ויגעו בי

וידברו איתי

וירגשו אותי

ויצחיקו אותי

 

כמו שאת נהגת לעשות

רק שעכשיו

שאר העניינים בעולם 

מעניינים אותך יותר ממני.

 

עניינו אותך יותר ממני.

 

אני לא רוצה להפרד

ובדיעבד אני מאמינה שגם את לא כל כך.

את רוצה סקס

וזין

וגבר

חזק

 

ואני לא גבר ואין לי זין ואולי יש לי סקס אבל לא כמו שאת רוצה.

 

אבל 

 

יש לי אהבה

עצומה.

ורגש

עצום.

יש לי עדינות אינסופית כשזה נוגע בך

גם אם רק לרגע.

יש בי תקווה כמו החול בים

ויש בי חכמה להעניק כמחווה ענקית.

 

אולי יום אחד תביני שזה יקר כמו זהב.

 

אמרת פוטנציאל.

זה לא פוטנציאל יקירתי,

זה המימוש ו

 

הרי מה זה משנה שאני אגיד שאת מושלמת

מדהימה

מהממת

יפהפייה 

אינטלגנטית

נבונה

חדה

 

מה זה משנה?

אבל.

 

אבל זה לא הכל בחיים 

הקשיים הם השלמות שלנו

 

לא משנה כמה אנשים תעיפי לאורך הדרך

כי אף אחד מהם לא יהיה מספיק מושלם 

כי לכולם יהיו פגמים

תביני בסופו של דבר, כשתגדלי,

שאת במירוץ אין סופי שמחפש אחרי טוב, 

שאותו זרקת לפני הרבה מאד שנים.

 

אני לא אחליף בעד שום דבר שבעולם את החיוך שלך אופק אהובתי.

לא אחליף את ההתקרבלות והנשיקות

לא אחליף כלום

הייתי צריכה לפרוק מבלי שיגידו שאלו רחמים

כי אלו לא.

זו אהבה

עצומה

 

תשמרי לי עליה?

נכתב על ידי ChenBuriedAlive. , 21/4/2013 12:24  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChenBuriedAlive. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ChenBuriedAlive. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)