לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

הבן הקטן שלי דומה לי שתי טיפות מים


 

הבן הקטן שלי דומה לי שתי טיפות מים. מה דומה? ממש זהה.

 

אני מסתכל בתמונות שלי בגילו ומתבלבל, ולא רק אני. כששלחתי תמונות לקרובי משפחה שאלו אותי למה צילמתי אותו בשחור לבן. כשאני הולך איתו ברחוב אנשים עוצרים אותנו וצוחקים כמה הוא דומה לי.

 

גם באופי הוא טיפה דומה לי או כפי שאמא שלי אוהבת להגיד לי: מגיע לך שיהיה לך ילד עצבני וכעסן.

 

לפעמים אני מסתכל עליו ומתמלא בגאווה לא מוסברת, זה אני, קופי אני. לא צריך להסתכל במראה. הילד שלי. לעולם לא נזדקק לבדיקת רקמות, אף אחד לא יחשוד באמא שלו שרעתה בשדות זרים. פה אין בכל סימן שאלה, זה הילד שלי.

 

ולפעמים לפני השינה אני מתעצב בליבי. מה, הוא יעבור את כל מה שעברתי? את כל האכזבות? האהבות הנכזבות? התסכולים?

 

הוא דומה לי, אבל אני מקווה בכל ליבי שהוא יהיה מוצלח ממני, והעיקר, שיהיה מאושר.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/12/2004 16:37   בקטגוריות אבהות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוהב לאכול ב-28/12/2004 11:05



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)