לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

כמה נמוך...


 

בעיקרון, אני מאוד אוהב את NRG. זה אתר אינטרנט חדשותי אמיתי. בניגוד ל-Ynet שבעצם הוא לא אתר חדשותי באינטרנט אלא עיתון באינטרנט (ויש הבדל) הרי שNRG הוא דינמי, תוסס, צהוב, מתייחס למדיה בה הוא פועל (למשל אפשר לשלוח אימייל ישירות לרוב העיתונאים) וככה לדעתי צריך להיות. זה לא אומר שאני לא אכנס ל-Ynet שלוש פעמים ביום (וגם ל-TheMarker, גלובס ועוד כמה אתרי חדשות) אבל בגדול הוא אחלה ואני מאוד מחבב אותו.

 

רק מה. צהוב צהוב, אבל עד כמה אפשר לרדת?

 

ואני מתכוון לזה http://www.nrg.co.il/online/7/ART/843/322.html עם הכותרת המקדימה - ברוס וויליס כבר לא צריך סבון (יענו הוא חזר לזיין).

ועוד כיתוב לתמונה של החברה שלו - http://www.nrg.co.il/online/galleryPics/zoomPic.html?pimg=228705&c=7 - נדיה אחרי שברוס קיפל לשניים ונתן שם

לא הגזימו קצת?

ושלא יספרו סיפורים ויגידו שזה משחק מילים על זה שהיא שחקנית באופרת סבון, כי לא זו הייתה הכוונה

 





נכתב על ידי , 28/12/2004 08:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-2/1/2005 11:14



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)