לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

א. ממוטורולה עושה חלטורות ושולח לי ספאם


 

אקדים ואומר כי בעיקרון אין לי בעיה עם ספאם, הוא לא מפריע לי יותר מכל שטות אחרת וממש לא אכפת לי מזה. בדרך כלל מנועי הספאם של ג'ימייל, יאהו ו/או מערכת האימייל שאני משתמש בה עוצרת את רוב דואר הזבל שמגיע, ומה שחודר, נמחק כלאחר יד. (ומדובר על לפחות כמה מאות ליום)

 

ובכל זאת קיבלתי ספאם מסויים שתפס את עיני. נכנסתי לאתר המסויים הזה ומצאתי שזה יופי של אתר - יעיל מבחינה מכירתית, ממוקד, משכנע, אחלה יוזמה ורעיון, וגם מחירים סבבה, ובעצם יכול להיות שזו תהיה הפעם הראשונה שאהיה לקוח של ספאמר.

 

שלחתי אימייל ריק עם בקשה לפרטים נוספים ותוך דקות קיבלתי תשובה:

 

 לקוח נכבד, אשמח מאד לעזור לך. אנא צור עימי קשר טלפוני. פרטים נוספים אודות המוצר ניתן לראות באתר הבית XXXX

 

בברכה, א. 

 

0573XXXXX.

 

מה שהיה מוזר לי זה שכתובת האימייל הייתה של מוטורולה כשמרימים לי להנחתה אז...

 

מיד שאלתי:

סליחה אבל מה הקשר שלך לחברת XYZ?

 

וזכיתי לתשובה:

אני אחד מנציגי המכירות של החברה

 

שאלה:

אז למה אתה כותב לי עם מייל של מוטורולה

 

כאן היה איזה דיליי קטן. הבחור תפס פתאום ש משהו כאן לא מריח טוב והתחרט ולכן השיב לי מיד:

במקרה הזה הזו אני עושה טובה לחבר שלי שביקש שאשלח את האמייל הזה במקומו. אני לא עובד בחברה הזו ולא שייך אליה

 

או יה, זיין שכל. החלטתי בכל זאת להמשיך ולשאול:

אז אתה לא אחד מנציגי המכירות של החברה?

 

והתשובה המיידית ואף הפסקנית:

לא, עשיתי טובה לחבר ושלחתי אמייל.

 

לא ויתרתי ושאלתי:

אז אם אני בכל זאת מתעניין בנושא אז... מה אני צריך לעשות?

 

ותשובתו הייתה:

 אני מצטער,  תתקשר בשעות הערב (אחרי השעה 20:00) ל 05733XXXXX ואני אפנה אותך אליו.  אני כרגע עסוק ולא פנוי.  אינני נוהג לענות לאמיילים, או לטלפונים בנושא זה בשעות היום.  מצטער, מקווה שתבין אותי,  אתך הסליחה

 

התלבטתי מה לעשות? אם אפנה את זה לאיזה עיתונאי שיחגוג על זה, רוב הסיכויים שלבחור תגרם אי נעימות רצינית.  אף מעסיק ובטח שלא חברת מוטורולה לא ירצה לדעת שאחד העובדים מנהל עסק קטן ופרטי בזמן שעות העבודה שאמצעי השיווק המרכזי שלו הוא ספאם. מצד שני, הוא קצת עצבן אותי.

 

בחרתי להסתפק ב"אזהרה" וכתבתי לו אימייל חינוכי מאיים.

 

א. שלום

לאחר  התלבטות קלה, בחרתי  שלא לעשות עם תחלופת המיילים הזאת שום דבר. אלא אם אקבל ספאם נוסף מחברת XXX לאחת מתיבות האימייל שלי או אז אפרסם בפומבי את תחלופת המייל הזאת כולל הפניה ישירה לאימייל של מר י. פורת סמנכ"ל משאבי אנוש מוטורולה כדי שיראה  מה עושה העובד החרוץ א.בזמן העבודה (יחד עם הטלפון שהוא מקבל מהחברה) תודה ושלום אין צורך לענות לי על זה.

 

האמת? אין לי שום בעיה עם ספאמרים, ובטח עיני לא צרה במישהו שמנהל עסק צדדי בזמן שעות העבודה שלו במוטורולה או בכל חברה אחרת.

 

מצד שני גם לא מפריע לי שיזיע קצת.

 

והוא הזיע

 

אוהו... ועוד איך הזיע

 

הנה תשובתו הסופית

 

אדון נכבד,

אני מאד מאד מצטער על האמייל שקיבלת. אני מצר על העובדה שפרסום ספאם הגיע אליך. אני מבטיח לך שאדאג ששום ספאם לא יגיע אליך או אל אף אחד אחר. זו היתה טעות שמקורה בנוכל שניצל את תמימותם של בעלי החברה ושיכנע אותם לפרסם בדרך זו. פרט לעובדה שספאם מטריד אנשים הרי שלטווח הארוך הוא תפיסה לא נכונה מבחינה עסקית-שיווקית. אני מאד מודה לך על הרגישות שגילית, כולי תקווה שכל הספאם הזה ייגמר כבר (הלוואי וכמה שיותר מהר).

אני נותן לך את דיברתי שבעלים של XXXX לעולם לא יפרסמו יותר בדרך זו.

תודה רבה לך, בהחלטתך זו אכן גילית אצילות נפש מי יתן ותבוא עליך הברכה.

בברכה,

א.

נכתב על ידי , 29/12/2004 17:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-2/1/2005 11:10



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)