לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

אולי ספאם הוא בכל זאת דרך אפקטיבית למכירות?


בהמשך לפוסט הקודם

 

הייתי די מרוצה מעצמי ומזה שגרמתי לבחור להזיע והראיתי לגברת את התכתובת.

 

התגובה שלה הייתה לא צפויה. היא מה זה התרגזה עלי. "מה אכפת לך אם א. עושה חלטורה? מה זה עניינך אם הוא עובד במוטורולה? ואם אתה היית יכול לקדם את העסקים שלך דרך ספאם לא היית עושה את זה? ואני ממש מרחמת עליו. אתה פשוט דוחה!!! (במילים אלו ממש)

 

ואחר כך הוסיפה שלא יזיק לי לברר על המוצר הספציפי הזה או מוצר מתחרה כי אנחנו באמת זקוקים לדבר הזה.

 

ובקיצור, גם אני קצת חטפתי יסורי מצפון ולכן שלחתי מייל נוסף לא. ממוטורולה

 

 

א. שלום

 

אהיה ישיר איתך עד הסוף זה לא ענייני ולא אכפת לי שאתה עושה חלטורות מהצד גם הספאם שקיבלתי (עד עתה שלוש פעמים) לא מפריע לי בדרך כלל אני מקבל מאות כאלו ביום ובדרך כלל הם נמחקים תיקתק אתה פשוט, די בטיפשותך, הרמת לי להנחתה וענית לי עם מייל של מוטורולה ועל ידי זה ש"הפללת" את עצמך בפני גרמת לי להשתעשע קצת. באופן עקרוני, לדעתי הרעיון של XXX  הוא אחלה, האתר מאוד מוצלח ומאוד מכירתי והפניה הראשונית שלי אליך הייתה לברר באמת פרטים נוספים כי זה משהו נחוץ בכל בית,

גם בבית אצלי.

עכשיו בוא אגיד לך מה נעשה בכל זאת אתה תסדר לך את האימייל שכל פניה אל האימייל הרישמי תיענה באותו אימייל (אולי תוכנת אימייל אחרת למשל) או שלא תיענה עד שתגיע הביתה מחר אולי אפנה אליך באימייל אחר/בזהות אחרת ואתה תענה לי באימייל המקובל ואולי בכל זאת תמכור לי את המוצר

 

* * * * *  *

 

בקיצור,  אולי בכל זאת אקנה משהו ממישהו שעשה ספאם

 

אנלרג' יור פינחס

נכתב על ידי , 29/12/2004 18:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-2/1/2005 11:17



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)