לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

הקירח מהפאב


 

באתי אתמול בערב לקחת את רוויטל לסיבוב. לא שהיו לי רעיונות מיוחדים לגביה, אבל משהו ניצת בתוכי. כשנכנסתי אליהם היו שניהם, אבישי ורוויטל בבגדי בית, שרועים מול הטלביזיה, עייפים ומנומנמים.

"תתלבשי," זרקתי לרוויטל, "אנחנו יוצאים".

 

ללא אומר קמה מהספה, נסגרה בחדר השינה ויצאה אחרי חמש דקות בג'ינס משופשף, חולצה אדומה הדוקה שמבליטה לה את השדיים ושיער אסוף בקוקו. "לא מתאים לי הג'ינס, היום את צריכה חצאית".

 

היא הסמיקה לרגע ואז נכנסה שוב לחדר ויצאה אחרי שתי דקות עם חצאית שחורה ארוכה. "עכשיו בסדר?"

 

התקרבתי אליה באיטיות ואז הדפתי אותה בכוח אל הקיר. הרמתי את החצאית כלפי מעלה כדי למצוא אותה לובשת תחתונים לבנים. "הם מיותרים לחלוטין," אמרתי ומיד התכופפתי החדרתי שתי ידיים דרך הבד העבה ושלשלתי את התחתונים. "עכשיו הרבה יותר טוב!"

 

במכונית שאלה אותי לאן אני לוקח אותה. "אני עוד לא יודע בדיוק..." עצרתי בדרך בבית מרקחת וקניתי חפיסת קונדומים.

 

חניתי והתחלנו לפסוע לאורך הרחוב. בדרך חלפנו על פני פאב רעשני. מוסיקה קצבית בקעה ממנו. עלה בי רעיון. הובלתי את רוויטל אל בית סמוך שם, ליד החניה החשוכה העמדתי נשענת אל הקיר, עומדת ברגלים פשוקות. "חכי לי כאן ואל תזוזי".

 

התרחקתי כמה צעדים. היא לא משה ממקומה.

 

חזרתי אליה, הרמתי את החצאית ודחפתי את האצבע עמוק לתוכה. כן, היא הייתה רטובה. לא נוזלית מידי, אך בהחלט במצב סביר. החדרתי יד נוספת דרך החולצה, פוגש את השדיים שלה. פלשתי דרך החזיה כדי לשלוף משם שד ולמשמש את הפטמה.

 

"אל תזוזי" לחשתי באוזנה והמשכתי לפשפש בה, לזיין אותה בשתי אצבעות, למחוץ את שדיה ואז התרחקתי ממנה. ידעתי שתישאר כך.

 

נכנסתי אל הפאב. הוא היה שם. ידעתי שיהיה שם. תמיד בפאבים כאלו נמצא על הבאר בחור עם ראש מגולח, מעיל עור, מחייך, שותה בירה, מעשן, מספר על זיונים ובעיקר מחכה שיקרה משהו. הערב אני הבאתי לו את הבילוי.

 

התיישבתי לידו, שלפתי קונדום והנחתי על השולחן. "זה בשבילך. מישהי שם מחכה שתבוא ותזיין אותה."

הוא לא שאל שאלות מיותרות, אלא בא אחרי.

 

רוויטל עמדה שם שעונה על הקיר, חוששת, מצפה... הסבתי את ראשה אל הצד השני, הרמתי לה את החצאית כלפי מעלה חושף את התחת השמנמן והחמוד. "לרשותך..."

 

הוא מיד הפשיל את מכנסיו, שלף את הזין שלו (והפתיע אותי בגודלו). עטף אותו בגומי וגישש את עצמו אל תוך רוויטל

 

התנוחה לא הייתה נוחה להם, אבל אבל היה ברור שככה אני רוצה. וככה אכן היה. הוא זיין אותה במהירות, בכוח והיא נאנקה קלות ואז הוא נעצר השמיעה גניחה קלה ויצא.

 

החלפנו כאפות והוא חזר אל הבאר עם סיפור לשישה הערבים הבאים.

 

"נהנית שרמוטה?" לחשתי על אוזנה. ואז במשיכת שיער חזקה הדפתי אותה כלפי מטה. היא פתחה לי את המכנסיים, שלפה משם את הזין הזקור והכניסה אותו לפה.

 

לא נתתי לה למצוץ הרבה זמן. היא נאבקה עליו, אך אני הייתי חזק ממנה. "נמשיך הלאה" אמרתי וסגרתי את המכנסיים.

 

המשכתי עם רוויטל לאורך הרחוב, אל עוד שלוש פינות חשוכות לצידם של פאבים תל אביבים מעושנים.

 

רק בסוף הערב הרשיתי לה למצוץ לי עד הסוף.

נכתב על ידי , 26/1/2005 10:25   בקטגוריות קח לך אישה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולי ב-9/9/2010 11:32



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)