לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפלאפל הכי טעים בעיר

הבלוג של רונן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלושה מלפפונים


שמתי לב שמאז שקיבלתי לידי את אישתו של אבישי, הפסקתי לבוא אליו בימי חמישי לראות בחברתו את המשחקים של מכבי. זה לא בסדר חשבתי לעצמי, עם כל הכבוד לאישתו ולפנטזיות שלה, שלו ושלי, אני לא רוצה לוותר על החברות בינינו.

ביום חמישי בערב, בשעה שבע וחצי התקשרתי אליו. "אני בא לראות את המשחק אצלך. מתאים?"

"איזו שאלה, בכיף"

בשמונה וחצי הגעתי. כרגיל, פיצוחים ובירות וגם קצת פירות העונה. במהלך המחצית הראשונה לא דיברנו בכלל. הפתיחה של מכבי הייתה גרועה, אחר כך השתפרו קצת אבל עדיין, המשחק היה סתמי.

"אז תגיד לי, מה הקטע שלכם, שלך ושל רוויטל?"

"חיכיתי לזה," אמר מבלי להרים את העיניים מהמסך.

"פשששש... מבצע יפה... כל הכבוד," מחאנו כפיים כשבאסטון התעופף והטביע אחרי אסיסט מופלא של וויצ´יץ.

"נו..."

"אתה יודע, רונן, זה קטע משולב. בעצם יש בזה הרבה דברים."

"כן, ו..."

"זו פנטזיה שלי, זו פנטזיה שלה. זה גם עונש שהיא מענישה אותי..."

"ובכל זאת, בחרת בי, החבר הכי טוב שלך שיקח את אישתך וישפיל אותה, ישחק בה, ישתמש בה... אני, ראבק, לא סתם בן אדם מהרחוב."

"אם היית אומר שאתה לא מסכים לזה לא היינו הולכים על זה, אבל ידענו שתסכים."

"אז בקיצור אתה אומר שאתם משתמשים בי כדי לממש עונש ופנטזיות?"

"בדיוק."

"ומאיפה אתם ידעתם או יודעים מה אני אעשה איתה?"

"לא ידענו, אבל ככל שזה יותר קיצוני ככה זה יותר טוב גם לי, גם לה ועד כמה שאני מבין גם לך."

לא יכולתי שלא להסכים.

"דרך אגב, אמרתם חודש. עברו מאז שלושה שבועות ולא הספקתי הרבה..."

"כן, בדיוק היום דיברנו על זה. תמשיך עד שימאס לך, או עד שימאס לנו." הוא חייך.

"איפה רוויטל עכשיו?"

"לא יודע, בטח רואה טלביזיה בחדר השינה."

חיכיתי עד למחצית ואז כאשר אבישי הלך להכין לנו קפה, ניגשתי אל חדר השינה. רוויטל שכבה שם וזיפזפה בטלביזיה. כשראתה אותי שלחה לי חיוך קטן, "חיכיתי לך".

"שמעת את השיחה שלי עם אבישי?"

"כן."

"טוב אז תתפשטי ותבואי לסלון." ובאותו הרגע הרגשתי שייש קשר הדוק בין ה´טוב´ לבין ה"תתפשטי ותבואי לסלון´.

המחצית השניה החלה עם קפה שחור עם הל, בדיוק כמו שאני אוהב ורוויטל שנכנסה ערומה לסלון. שמתי לב לחילופי החיוכים בין השניים. הם קצת הרגיזו אותי.

"תרדי על ארבע!" הוריתי לה והעמדתי אותה על השטיח לפני עם הפנים אל הטלביזיה כאשר אחוריה פונים אלי.

"אל תזוזי!" פקדתי ועם נגיעות קלות ברגל גרמתי לה לפשק את הרגליים עוד יותר.

כשדחפתי אצבע לתוך הכוס שלה הרגשתי עד כמה שהיא רטובה. "תראה מה זה," צחקקתי אל אבישי. רוקנתי את הצלחת של הפיסטוקים לאלו של הקשיו והנחתי על הריצפה, בדיוק מתחת לכוס של רוויטל. "לפחות שלא תקלקלי את השטיח..."

במשך כל הרבע השלישי לא עשיתי שום דבר חוץ מלתקוע לה לפעמים אצבע, לשחק לה עם הדגדגן ולהניח לה. היא הייתה מגורה אש. גם לי עמד כמו אני לא יודע מה. לא ראיתי את אבישי, אבל נדמה לי שגם הוא היה מחורמן ובכל זאת, המשכנו לצפות במשחק של מכבי בלי להגיד מילה.

"תביא איזה מלפפון בריא מהמטבח, " ביקשתי ממנו בהפסקת הרבע.
הוא קם ממקומו והלך אל המטבח. בינתיים עוד הספקתי לקרוא אליו, "עדיף שלושה".

הוא חזר אחרי דקה עם שלושה מלפפונים גדולים ועסיסיים.

הם היו קרים מאוד ולכן ליקקתי אותם בפי כדי לנסות ולחמם אותם מעט וכשנמאס לי פשוט תקעתי אחד בכוס של רוויטל השני בתחת שלה. דחפתי את שניהם עמוק לתוכה. היא כמובן לא התנגדה. את השלישי הכנסתי לתוך פיה.

עד סוף המשחק המשכתי לזיין אותה עם שני המלפפונים. היא השמיעה קולות לא ברורים. כנראה גניחות שנבלעו במלפפון שבפיה.

אין ספק שהסיטואציה המשפילה, לעמוד כך ערומה בסלון שלה, ליד בעלה בעוד אני דוחף לכל החורים שלה את הירקות הגדולים עשתה לה את זה ובגדול.

כשנגמר המשחק (מכבי ניצחו, אלא מה), פתחתי לעצמי את המכנסיים, הורדתי את התחתונים וזיינתי את רוויטל בתחת.






נכתב על ידי , 6/2/2005 15:21   בקטגוריות קח לך אישה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולי ב-9/9/2010 11:32
 



הקירח מהפאב


 

באתי אתמול בערב לקחת את רוויטל לסיבוב. לא שהיו לי רעיונות מיוחדים לגביה, אבל משהו ניצת בתוכי. כשנכנסתי אליהם היו שניהם, אבישי ורוויטל בבגדי בית, שרועים מול הטלביזיה, עייפים ומנומנמים.

"תתלבשי," זרקתי לרוויטל, "אנחנו יוצאים".

 

ללא אומר קמה מהספה, נסגרה בחדר השינה ויצאה אחרי חמש דקות בג'ינס משופשף, חולצה אדומה הדוקה שמבליטה לה את השדיים ושיער אסוף בקוקו. "לא מתאים לי הג'ינס, היום את צריכה חצאית".

 

היא הסמיקה לרגע ואז נכנסה שוב לחדר ויצאה אחרי שתי דקות עם חצאית שחורה ארוכה. "עכשיו בסדר?"

 

התקרבתי אליה באיטיות ואז הדפתי אותה בכוח אל הקיר. הרמתי את החצאית כלפי מעלה כדי למצוא אותה לובשת תחתונים לבנים. "הם מיותרים לחלוטין," אמרתי ומיד התכופפתי החדרתי שתי ידיים דרך הבד העבה ושלשלתי את התחתונים. "עכשיו הרבה יותר טוב!"

 

במכונית שאלה אותי לאן אני לוקח אותה. "אני עוד לא יודע בדיוק..." עצרתי בדרך בבית מרקחת וקניתי חפיסת קונדומים.

 

חניתי והתחלנו לפסוע לאורך הרחוב. בדרך חלפנו על פני פאב רעשני. מוסיקה קצבית בקעה ממנו. עלה בי רעיון. הובלתי את רוויטל אל בית סמוך שם, ליד החניה החשוכה העמדתי נשענת אל הקיר, עומדת ברגלים פשוקות. "חכי לי כאן ואל תזוזי".

 

התרחקתי כמה צעדים. היא לא משה ממקומה.

 

חזרתי אליה, הרמתי את החצאית ודחפתי את האצבע עמוק לתוכה. כן, היא הייתה רטובה. לא נוזלית מידי, אך בהחלט במצב סביר. החדרתי יד נוספת דרך החולצה, פוגש את השדיים שלה. פלשתי דרך החזיה כדי לשלוף משם שד ולמשמש את הפטמה.

 

"אל תזוזי" לחשתי באוזנה והמשכתי לפשפש בה, לזיין אותה בשתי אצבעות, למחוץ את שדיה ואז התרחקתי ממנה. ידעתי שתישאר כך.

 

נכנסתי אל הפאב. הוא היה שם. ידעתי שיהיה שם. תמיד בפאבים כאלו נמצא על הבאר בחור עם ראש מגולח, מעיל עור, מחייך, שותה בירה, מעשן, מספר על זיונים ובעיקר מחכה שיקרה משהו. הערב אני הבאתי לו את הבילוי.

 

התיישבתי לידו, שלפתי קונדום והנחתי על השולחן. "זה בשבילך. מישהי שם מחכה שתבוא ותזיין אותה."

הוא לא שאל שאלות מיותרות, אלא בא אחרי.

 

רוויטל עמדה שם שעונה על הקיר, חוששת, מצפה... הסבתי את ראשה אל הצד השני, הרמתי לה את החצאית כלפי מעלה חושף את התחת השמנמן והחמוד. "לרשותך..."

 

הוא מיד הפשיל את מכנסיו, שלף את הזין שלו (והפתיע אותי בגודלו). עטף אותו בגומי וגישש את עצמו אל תוך רוויטל

 

התנוחה לא הייתה נוחה להם, אבל אבל היה ברור שככה אני רוצה. וככה אכן היה. הוא זיין אותה במהירות, בכוח והיא נאנקה קלות ואז הוא נעצר השמיעה גניחה קלה ויצא.

 

החלפנו כאפות והוא חזר אל הבאר עם סיפור לשישה הערבים הבאים.

 

"נהנית שרמוטה?" לחשתי על אוזנה. ואז במשיכת שיער חזקה הדפתי אותה כלפי מטה. היא פתחה לי את המכנסיים, שלפה משם את הזין הזקור והכניסה אותו לפה.

 

לא נתתי לה למצוץ הרבה זמן. היא נאבקה עליו, אך אני הייתי חזק ממנה. "נמשיך הלאה" אמרתי וסגרתי את המכנסיים.

 

המשכתי עם רוויטל לאורך הרחוב, אל עוד שלוש פינות חשוכות לצידם של פאבים תל אביבים מעושנים.

 

רק בסוף הערב הרשיתי לה למצוץ לי עד הסוף.

נכתב על ידי , 26/1/2005 10:25   בקטגוריות קח לך אישה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולי ב-9/9/2010 11:32
 



גלורי הולס GloryHoles


תיאורטית, נושא גלורי הולס (Glory Holes) אמור היה להיות הפנטזיה הגברית האולטימטיבית. אתה תוקע את הזין שלך בחור הקיר ומישהי  מהצד השנית תמצוץ לך אותו. לא מערכת יחסים,  לא חיבוק של לפני או אחרי,  שום דבר. רק זין בקיר ומציצה מהצד השני.  מצד שני, אם זה היה כל כך אולטימטיבי, אז איך אפשר להסביר את העובדה שגלורי הולס זה דבר כל כך נדיר?  

 

להומואים החיים קצת יותר קלים. יש פה ושם בארים ומועדונים שייש שם פינת גלורי הולס מסודרת, אבל אבל לסטרייטים? זה די נדיר. בחו"ל אפשר למצוא גלורי הולס בחנויות סקס, פאבים מיוחדים ואפילו מועדוני גלורי הולס מתמחים. בישראל ידוע לי על שניים שלושה מקומות נסתרים המוכרים ליודעי דבר. אולי כי גלורי הולס היא  לא פנטזיה נשית אולטימטיבית, לראות זין זר שמגיח דרך הקיר ולמצוץ אותו.

 

בכל מקרה, אני מכיר מקום אחד כזה בתל אביב. המקום הזה, שקוראים לו, תחזיקו חזק, גלורי הולס,  כולל חדרונים קטנים שבכניסה אליהם יש רמזור. אור אדום: פירושו אין כאן אף אחד. אור כתום - יש בצד השני מישהי, אבל הפה שלה תפוס (וגם החדרון). הצבע הירוק משמעו כמובן, אתה מוזמן להכנס לחדרון, לשלשל את המכנסיים שלך למטה, להצמד לקיר ולתקוע את המה שמו שלך  לתוך החור. יש שם פה נשי פנוי לשירותך. הכניסה למקום עולה 70 ש"ח ואם המקום לא מלא, אתה יכול להישאר בו כמה שאתה רק רוצה.

 

בעבר שוחחתי עם בעל המקום והסתבר שלי שלמרות שהוא משלם לכמה בחורות לעבוד במקום, עדיין מידי יום נכנסות למקום כמה בחורות "שאתה אפילו לא היית מאמין עליהן" (כך במלותיו) שמסתגרות באחד התאים, מפעילות את הרמזורים ו... מחכות לאיברים שיגיחו מהחור כדי לטפל בהן.

 

בוודאי שהאמנתי לו. זו פנטזיה שקניתי בשבעים שקלים. מהצד השני יש מישהי שיכולה להיות השכנה החרמנית שלי, או אולי מישהי שעובדת איתי/מולי ואולי איזו עורכת דין צמרת שפשוט מכורה למציצות.

 

לקחתי לשם את רוויטל, אישתו של אבישי החבר שלי.  הייתה פגישה ביום שישי לפני שבועיים בה השניים ביקשו ממני לקחת אותה תחת חסותי למשך חודש ולעשות איתה כל מה שאני רוצה, לממש איתה ועליה את כל הפנטזיות האפלות ביותר שלי. לקח לי שבוע להתעשת ועוד כמה ימים לסדר את המחשבות ורק אחר כך התקשרתי ושאלתי בנימוס אם זה עוד רלוונטי.

 

"חשבתי שירדת מזה" אמר לי אבישי.

 

"לא."

 

"אז קח את רוויטל," הוא אמר והעביר לה את השפופרת. "הערב אני לוקח אותך לסיבוב" אמרתי לה לאחר ששאלתי לשלומה. "אבל אני במחזור עכשיו..." מלמלה.

 

"אין שום בעיה" השבתי.

 

היה לי איזה סיפור טוב לחגית, כזה שאפשר לי לצאת בתשע וחצי בלי שעת גג. צלצלתי מלמטה ורוויטל ירדה. משנכנסה למכונית שאלתי אותה עד כמה היא רצינית."הכי רצינית בעולם" ענתה לאחר השתהות קלה.  נהגתי אל קצה העיר שם בחסות החשיכה שלפתי את מה ששלפתי ונתתי לה לטפל בי. היא כמובן השאירה טעם טוב לעוד ואז נסענו בשתיקה רועמת לתל אביב אל מועדון הגלורי הולס.

 

נכנסתי יחד אתה אל התא ולחצתי על הכפתור הירוק. תוך דקה בצבץ לו דרך חור בקיר זין לא  גדול ולא קטן, לא שמן ולא רזה. "קדימה," עודדתי את רוויטל שנתנה בי איזה מבט לא ברור. היא העבירה יד על שפתיה ואז כרעה והצמידה את פיה אל הזין, טועמת אותו קלות ולאט לאט מחדירה את כולו לפיה.

כאשר החל לפלוט שלפה אותו מפיה ונתנה לו לטפטף על הרצפה.

 

אחרי שלוש דקות הופיע עוד זין הפעם גדול ומרשים יותר. רוויטל לקחה אוויר ושוב ירדה אליו. ראשה היפה נע קדימה ואחורה לאורכו.

 

עמדתי בה והסתכלתי על האישה של החבר הכי טוב שלי עומדת על הברכיים ומוצצת לגברים אלמוניים את הזין.  היו רגעים בהם זה גירה אותי באחרים השתעממתי. אחרי שעה יצאתי מהחנות ונעצרתי ליד איזו פיצוציה והזמנתי אספרסו. שתיתי את הקפה להנאתי וחשבתי על רוויטל שמוצצת ברגעים אלו. ואז זה בא. פתאום התחרמנתי בצורה שלא ניתן לתאר.

 

השארתי חצי כוס מלאה וחזרתי אל הגלורי הולס. נכנסתי היישר לתא של רוויטל שלא הפסיקה למצוץ, המראה של הראש המתולתל הגוחן על זין אלמוני, הפעם גדול ועבה במיוחד וזאת במצוותי שיגע אותי לגמרי. שלפתי את הזין שלי והתחלתי לאונן. תוך דקה גמרתי.

 

כאשר סיימה עם הזין, משכתי אותה איתי ושנינו יצאנו לאוויר הלילה הקר.

 

הזמנתי אותה לקפה ונסענו בחזרה הביתה. שתיקה ארוכה ומביכה שהתמזגה עם ייסורי המצפון שלי.

כאשר יצאה מהמכונית רכנה אלי רוויטל ונשקה אותי ללחיי. "תודה תודה על הכל. אני מחכה כבר לפעם הבאה."

נכתב על ידי , 2/1/2005 15:10   בקטגוריות קח לך אישה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולי ב-9/9/2010 11:29
 




דפים:  
כינוי: 

מין: זכר

תמונה




43,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן אלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן אלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)