לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אלטר אגו


the stars are projectors

כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016


יש משהו ברפטטיביות

יש משהו ברפטטיביות

יש משהו ברפטטיביות

יש משהו ברפטטיביות

יש משהו ברפטטיביות

יש משהו ברפטטיביות

החיים נוזלים לי מבין האצבעות

ועל הרגל

נמאס לי כבר לצחצח שיניים

ומסמסים של לבבות

לבבות שבורים מורידים גשם

ואהבת אמת תמיד מחכה

יש לי כל כך הרבה אבנית

על השיניים התחתונות

ולבבות שבורים מורידים גשם

לבבות שבורים מורידים גשם


 


 

נכתב על ידי , 15/5/2016 02:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-13/12/2017 07:41
 





3,110
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטיילר21 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טיילר21 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)