לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תזהר עם הגרזן הזה!


עד שהגברת השמנה תשיר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

יום קולנוע


יום קולנוע.
ראינו את הסרט נודל.
אי אפשר לא לבכות בקטע שהילד מדבר בטלפון עם אמא שלו
(אבל אני לא בכיתי כי אני גבר! באמת!)
אחר כך דיברנו עם במאי תימני שהסביר לנו על המשמעות של הסרט וכו'.

קשה לי לכתוב עם ג'ון לנון ברקע, אבל אני קצת מתבייש לכבות אותו.
אולי מפחד מהתגובה של יוקו.

מקווה ששנה הבאה אני ארוויח יותר כסף ואקבל כבר ת-MP4 החדש
ושאני אצליח בלימודים בשביל תיכון טוב ואשאר באותה הקבצה במתמטיקה
ושאשיג חברה ושאתחתן ושיהיו לי שמונה ילדים ולכולם אני אקרא באותו שם ושאטוס להוואי לחופשה קטנה עם בחורות ואננס ושאפסיק לכתוב משפטים ארוכים ומסובכים בלי סימני ניקוד ופסיקים.

בהצלחה לי.
מקווה לתגובה רצינית (:


נכתב על ידי , 17/6/2009 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר




383
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לconard pooh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על conard pooh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)