לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

=]-3>-


היי^^

השבוע היה שבוע סקסי במיוחד ,

התאהבתי (L) באחד שאנלא יגיד ת'שם שלו כי אולי הוא קורא פה XD

הוא מדהים באמת הוא כזה דומה לי אבל הוא גדול ממני אז זה בעיה קטנה כי בגיל הזה זה מפריע=\

ואני לא יודעת איך להגיד לו שאני אוהבת אותו כי אני לא יודעת אם הוא מרגיש כמוני ואנחנו ידידים טובים והכל

 אבל אני מפחדת שאם אני יגיד זה יהרוס כזה...

השבוע גם הייתי בחייריה עם הכיתה שלי היה ממש מסריח XD

איזה זבל זה לעבוד בחייריה XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

השבוע פגשתי גם ידיד שלי שלא ראיתי בחיימשלי XD

זה היה דיי מוזר ומביך כזה אבל סבבה D:

והייתי הרבה בסנטרD:

וישנתי אצל הסלב שלי XD

ואתמול התחלתי לחרוט על עצמי ולכתוב שמות של שני ילדים D:

יצא ממש יפה ..

ולא נראלי שאני יעלה כי זה יצא קצת מגעיל אבל אם תבקשו אז אולי XD

 

 

אוהבת סקסים 3>

 

-לא כתבתי בפוסט הקודם אבל יש לי עיצוב חדש שגאי עשתה לי 3>-

 

נכתב על ידי , 19/3/2009 22:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלוווווווווווווווווווווםD:


טוב..אין לי כוח לספר מה היה עד פורים אז אני יספר מה היה בפורים D:

בעיקר ישנתי אצל חברות D:

בבצפר היה חרא פורימון

אבל אח"כ ישנתי אצל חברה והיה ממש ממש כיף

 ואז ישנתי אצל עוד חברה והלכנו אח"כ לסנטר היה ממלא מפגשים D:

מי היה??D:

ואח"כ ישנתי שוב אצל חברה והיינו אצלה ואז הלכתי לחדר כושר עם חברה..D: וראינו בלונדיני חתיך שבדיוק שהגענו סיים ת'אימון שלו והוא היה נראה בערך בכיתה ז'... XD

ואז אכלנו גלידה בפרוטי שיא הדוחה זרקתי אותה XD

ואני בחיימשלי לא זורקת אוכל אני אוכלת הכל D:

קיצר היה ממש סקסי XD

 

והחליפו לי פלאפון לאחד סקסי כזה DDD:

 אני יעדכן מחר עוד

 

333>

 

ביי סקסים XD

 

נכתב על ידי , 12/3/2009 23:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=]


D:

 

אתמול היה לגיא יומולדת *מזלטוב*

וביום שישי יצאנו למקס ברנר לחגוג D:

היה כזה סקס פגשנו את קוקו החתיך שלי XD

זה היה ממש מוזר^^

איזה חתיך הוא כפרעליו :D

והיה ממש מצחיק ואז ישנתי אצל גיא עם הדר ואור והיה ממש נחמדD:

וביום שלישי הייתה ת'יומולדת שלה והבאתי לה מתנה מדיוה ואז הלכנו לסנטר .

.ונשבר לה הכתר שאני ואור קנינו לה *בוכה*_אל תקנו בברוריה כתרים XD_

והיינו שם 7 שעות והיה כזה סקס D:

ובי אחד התחיל עם גיא כי היא קוראת לעצמה גיי *מוזרה*XD

והוא היה אימו כזה והביא לה מדבקה של נוער גאה בת"אD:

היה ממש מצחיקD:

והאימו הזה היה כזה חתיך*ריר*P:

 

והיום *רביעי* הייתי עם גיא בסנטר היה ממש מצחיק D:

תמיד מצחיק D:

אבל היום פעם ראשונה שלא הצטלמנו ^^

והיום גם היו לי בחינות למגמת תאטרון והלך לי דיי טוב אבל מודיעים רק בסוף שנה אז תחזיקו לי אצבעות =]

 

אנשים תוסיפו אותי למסנ או לאייסי אני רוצה להכיר אנשים חדשיםD:

[email protected]

321901101

 

 

אוהבת אותכם סקסים שלי^^

 

33>

נכתב על ידי , 4/3/2009 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





928
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayka123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayka123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)