לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

fuck ! blog :D


you sing the words but still don't know what it means


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

היי, הודעה חשובה, לכן ולכולם


זה לא קשור לכסף,

זה קשור לזה שאותי, לא מרמים

אין לכן כח תגידו לא צריך תירוצים, אני לא צריכה את הכסף המזויין הזה רק למקרה שעדיין לא הבנתם.

זה לכן דיאנה ושי.

אתן אמרתן "כסף זה לא הכל" וזה נכון אבל כשאתן פורשות...

אז בגדול כל מה שיש לי להגיד לכן או בכלל לכל העולם והחיים המזויינים האלה זה

היי, אבל תמיד צריך לזכור שיש תקווה אז רק למי שעדיין לא הבין

! hope הקעקוע לעתיד שלי

                                               .fuck you

     

                אחד הדברים שעוזרים לי זה התמונה הזאת ! sexi :D

נכתב על ידי , 2/2/2009 21:44  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ומה אני בדיוק? נמאס כבר מהיחס הזה ומהחיים האלא.


למטה כנראה...
נכתב על ידי , 1/2/2009 21:35  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס כבר , אני לא עז ונמאס לי כבר מהחיים האלא !


זה אף פעם לא היה אני, תמיד אמרו שאני לא ייצא מהבית.

גם כשאני יגיע לגיל 18 הם אמרו, שאני לא יוכל להשכיר בית משלי כי לא יהיה לי מספיק כסף.

אבל בנוגע לאחים שלי - אחותי הקטנה ?

היא תיהיה דוגמנית על, מפורסמת כולם יעריצו אותה.

ואח שלי? הוא יהיה זמר או רקדן מפורסם, גם אותו כולם יעריצו מרוב שהוא מוכשר

רק אני תמיד זאת שהכי עצלנית, זאת שהכי פחות עוזרת בבית הכי פחות מוכשרת או טובה.

אח שלי, הוא רוצה להיות בחוג כדורגל, ונחשו מה? הוא בחוג כדורגל.

אחותי היא רצתה להיות בחוג בלט, נחשו מה? היא הייתה בחוג בלט.

אני רציתי ללמוד גיטרה ונחשו מה ? הייתי בחוג גיטרה למשך חודשיים ובכל הזמן הזה אני שילמתי בכסף שלי על החוג,

כי לה לא היה מספיק כסף בשביל לשלם.

זה תמיד רוני לא נחמדה ורוני גם לא טובה בלימודים.

מיכאל כזה נחמד אולי לפעמים קרצייה וחוצמזה שהוא מפריע בשיעורים, הוא מצויין בלימודים.

ואחותי? ילדה למופת ציונים טובים התנהגות טובה הילדה המושלמת של אמא.

יודעת מה אמא? אני לא הייתי ככה עם את לא היית מורידה לי את הביטחון כל הזמן,

עם את היית משקיע בי קצת גם אולי אני לא הייתי כמו שאני היום

בגלל הבעיות שיש למיכאל אני צריכה לסבול

בגלל שאחותי מפונקת אני צריכה לסבול

יודעים מה? עכשיו נמאס לי כבר אני יעשה כל מה שצריך, באמריקה אני יתחיל חיים חדשים.

אני יהיה מי שאני באמת וישקיע במה שאני רוצה לעשות בעתיד.

ואת אמא ? לא תיהיה חלק מזה כי ממך כבר נמאס, לראות אותך כל יום ולסבול מזה, אבל צריך להיות נחמדים

עם אני רוצה לטוס כבר. אני סובלת, ועד שאני לא יעוף מפה אני ימשיך לסבול.

 

סליחה על פוסט חפירה פשו הייתי צריכה לפרוק קצת

 

                     

                                                                       

                                                                     היידי : \

נכתב על ידי , 1/2/2009 21:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 461525678 




2,910
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיידי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היידי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)